رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر خبر داد:

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر از اهدای سه دستگاه تجهیزات پزشکی توسط خانواده گران‌قدر حسینی یزدی به حوزه سلامت کاشمر خبر داد.

محمدجواد یزدانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ از اهدای سه دستگاه تجهیزات پزشکی به حوزه سلامت شهرستان کاشمر خبر داد و اظهار داشت: پدر شهید سید سعید حسینی یزدی از خیرین شهرستان کاشمر در اقدامی خداپسندانه سه دستگاه تجهیزات پزشکی به حوزه سلامت کاشمر اهدا کرد.

وی با بیان اینکه این تجهیزات پزشکی شامل دستگاه سرفیوژ، دستگاه ارّه جراحی ارتوپدی و دستگاه سدیمان ریدر است که توسط خیر گران‌قدر خریداری و به بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان کاشمر اهدا شده است، خاطرنشان کرد: پدر شهید سید سعید حسینی یزدی بخشی از هزینه مراسم ترحیم همسر مرحومه خود را به مبلغ ۲ میلیارد ریال صرف خرید این تجهیزات کرده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر با اشاره به اینکه دستگاه‌های خریداری شده از جمله اولویت‌های بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) بود که در لیست نیازهای این بیمارستان قرار داشت، تصریح کرد: اره جراحی در اتاق عمل بیمارستان و دستگاه سرفیوژ و سدیمان ریدر در واحدهای آزمایشگاهی بیمارستان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی با تأکید بر اینکه از دستگاه سرفیوژ در آزمایشگاه برای جداسازی مواد موجود در خون استفاده می شود، اذعان کرد: دستگاه سدیمان ریدر در آزمایش‌های هماتولوژی مورد استفاده قرار می‌گیرد که میزان فعالیت‌های التهابی در خون را نشان می‌دهد.

یزدانی با بیان اینکه علم پزشکی که پیشرفت می‌کند مطمئناً نیاز به تجهیزات پزشکی پیشرفته و به‌روز نیز بیشتر می شود و باید از ابزار پیشرفته‌تری در بیمارستان‌ها و اتاق‌های عمل استفاده شود، عنوان کرد: خیرین سلامت در شهرستان کاشمر با کمک‌هایی که به حوزه سلامت دارند باعث می‌شوند بیماران در خود شهرستان خدمت را دریافت کنند و این جای تقدیر دارد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار