رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1402-10-01 15:16 شماره خبر : 5438 https://sobhtoos.ir/short/4a0EN 0
امامان‌جمعه خراسان‌رضوی تاکید کردند:

ائمه‌جمعه خراسان‌رضوی در خطبه‌های نماز‌جمعه امروز شهرهای مختلف این استان بر مشارکت حداکثری مردم به منظور خنثی کردن توطئه دشمنان تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ ائمه‌جمعه خراسان‌رضوی در خطبه‌های نماز‌جمعه امروز شهرهای مختلف این استان بر مشارکت حداکثری مردم به منظور خنثی کردن توطئه دشمنان تاکید کردند.

امام‌جمعه مشهد:

مطالبه‌گری میراث نهضت امام(ره) برای ملت است

آیت‌الله علم الهدی اظهار داشت: آن‌چه مهم است، این است که برای حفاظت از این اسلام و نظام و انقلاب، مردم باید مطالبه‌گری را در هر حال دنبال کنند؛ مطالبه‌گری بالاترین نقطه احساس شما به اسلام و انقلاب است؛ بزرگ‌ترین امتیازی هم که در این نظام وجود دارد، این بود که انقلاب اسلامی و نهضت امام (ره) توانست یک ملت تسلیم در برابر استعمار و استکبار را به یک ملت تصمیم گیر و تصمیم‌ساز در همه عرصه‌ها تبدیل کند.

آن‌چه مهم است، این است که برای حفاظت از این اسلام و نظام و انقلاب، مردم باید مطالبه‌گری را در هر حال دنبال کنند؛ مطالبه‌گری بالاترین نقطه احساس شما به اسلام و انقلاب است؛ بزرگ‌ترین امتیازی هم که در این نظام وجود دارد، این بود که انقلاب اسلامی و نهضت امام (ره) توانست یک ملت تسلیم در برابر استعمار و استکبار را به یک ملت تصمیم گیر و تصمیم‌ساز در همه عرصه‌ها تبدیل کند.

 

امام‌جمعه کاشمر:

مشارکت حداکثری، توطئه دشمنان را خنثی می‌کند

حجت‌الاسلام محمدی با بیان اینکه وظیفه‌ای که بر گردن امت مسلمان و تمام اقشار جامعه قرار دارد بحث حضور و مشارکت گسترده در انتخابات است، عنوان کرد: جبهه کفر دست‌به‌قلم و تبلیغات شده تا روحیه یأس و ناامیدی را برای نیامدن بر سر صندوق‌های رأی و عدم مشارکت در انتخابات گسترده کند.

وی با تأکید بر اینکه انتخابات مظهر قدرت، مظهر قوت، مظهر عزت و مظهر سربلندی کشور اسلامی ایران است، تشریح کرد: مردم با حضور گسترده در انتخابات باید تبلیغات دشمنان را خنثی کنند و در فضای مجازی و فضای حقیقی دست‌به‌کار شوند تا بتوانند انتخاب اصلح را داشته باشیم.

امام‌جمعه تربت‌حیدریه:

امروز شهرک‌های صهیونیستی به شهر ارواح تبدیل شده‌است

حجت‌الاسلام معلمی بیان داشت: دو جبهه قدرتمند حزب الله و انصار الله از حامیان اصلی مردم مظلوم فلسطین هستند و این بدان معناست که اتاق مشارکت جبهه مقاومت به صورت هوشمندانه تقسیم کار خوبی انجام داده و به کمک حماس امده و تمام معادلات رژیم موقت صهیونیستی و امریکا را برهم زده‌است. 

دو جبهه قدرتمند حزب الله و انصار الله از حامیان اصلی مردم مظلوم فلسطین هستند و این بدان معناست که اتاق مشارکت جبهه مقاومت به صورت هوشمندانه تقسیم کار خوبی انجام داده و به کمک حماس امده و تمام معادلات رژیم موقت صهیونیستی و امریکا را برهم زده‌است. 

امام‌جمعه موقت سرخس:

حل پدیده ریزگردهای سرخس سریع‌تر به سرانجام برسد

حجت‌الاسلام سیستانی با اشاره به روز ملی ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی گفت: این روز برای مواجه واقع‌بینانه با بحران‌ها است و یکی از بحران‌ها در شهرستان ما پدیده ریزگردها است.

امام جمعه موقت سرخس بیان کرد: حل پدیده ریزگردها باید به سرانجام برسد زیرا به یک مسئله ملی تبدیل شده است و توقع ما از مسئولان این است که به سرعت مسئله ریزگردها پیگیری و حل شود.

وی تاکید کرد: مدیریت بحران یک نکته بسیار ضروری است و علاج واقعه را قبل از وقوع باید کرد.

امام‌جمعه تربت‌جام:

حضور در انتخابات نقشه‌های دشمن را خنثی می‌کند

حجت‌الاسلام اسلامی اظهار داشت: ما اکنون وظیفه داریم بر اساس تکلیف عقلی،  شرعی و اخلاقی و تبعیت از رهبر معظم انقلاب در انتخابات حضوری گسترده داشته و در عرصه تعیین سرنوشت خود با نشاط حاضر شویم و با انتخاب درست، زمینه را برای پیشرفت کشور فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: دشمن درصدد است بین جوانان و آرمان‌های انقلاب فاصله بیندازد و هویت آنان را غرب زده کند اما باید با روشنگری و بصیرت افزایی سعی کنیم فریب دشمن را نخورده و در برابر حربه‌های آنها بایستیم.

امام‌جمعه تربت‌جام اظهار داشت: مردم باید برای انتخاب اصلح براساس معیارهای اعلامی از سوی رهبر معظم انقلاب،  حضوری آگاهانه در پای صندوق‌های رای در انتخابات داشته و حماسه‌ای جاودان خلق کنند.

حجت‌الاسلام اسلامی خاطر نشان کرد: انتخاباتی که برای ملت، کشور و نظام ما فرصت است برای دشمنان تهدید حساب می‌شود و از روش‌های مختلف می‌خواهند به آن ضربه بزنند.

امام‌جمعه رشتخوار:

نفس‌های مصنوعی علاجی برای نجات اسرائیل نیست

امام جمعه رشتخوار در ادامه با اشاره به نبرد جبهه مقاومت با رژیم صهیونیستی، بیان داشت: حزب‌الله و انصار‌الله دو جبهه مهم در حمایت از مردم فلسطین هستند، امروز این عزیزان در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی ایستاده‌اند و جواب دندان‌شکنی به نتانیاهو و مشت محکمی بر دهان آنها می‌زنند.

وی به نقش دشمن در سرپا نگه داشتن پایه‌های رژیم غاصب صهیونیستی عنوان کرد: امروز دادن تنفس مصنوعی به رژیم غاصب صهیونیستی توسط آمریکا و حامیان غربی تنها برای مدت زمان کوتاهی کارگشا خواهد بود و به زودی نابودی این رژیم انشالله رقم خواهد خورد.

حجت الاسلام جهانشیری تصریح کرد: آنها باید بدانند جبهه مقاومت از عراق، سوریه، لبنان، یمن و… پیوسته در صحنه هستند، اگر جنایات رژیم صهیونیستی ادامه پیدا کند این جبهه مقاومت است که در مقابل جنایات رژیم غاصب ایستادگی خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار