رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-05-15 23:37 شماره خبر : 8115 https://sobhtoos.ir/short/VW1y3 0
پس از بیست سال انتظار انجام گرفت؛

ساختمان پایگاه امداد و نجات جاده ای هلال احمر یادمان شهدای گمنام شهرستان خواف روز دوشنبه به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح‌ توس»؛ مراسم افتتاح پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در محور سه‌راهی نشتیفان شهرستان خواف با حضور مدیر کل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی و مسئولین شهرستان برگزار شد.

در این مراسم فرماندار خواف ساخت این پایگاه را از نیازهای ضروری امدادی منطقه دانست و افزود: به دلیل نبود ساختمان امداد و نجات جاده‌ای، امدادگران هلال احمر با استقرار در کانکس در هوای سرد و گرم زمستان و تابستان، با سختی های زیاد به امدادرسانی می‌پرداختند که به رغم سختی‌ها پس از ۲۰ سال انتظار، این مهم محقق شد.

مهدی عباسپور افزود: پایگاه امداد و نجات هلال احمر واقع در سه‌‌راهی "نشتیفان" در کیلومتر ۱۰ جاده خواف به تایباد در زمینی به وسعت سه هزار متر مربع و با اعتبار هشتاد میلیارد ریال از محل ۱۵ درصد حقوق دولتی معادن به بهره برداری رسید.

وی با اشاره حضور مداوم پنج امدادگر و پرستار در این پایگاه افزود: با هدف امدادرسانی به آسیب‌دیدگان به ویژه عملیات رهاسازی در تصادفات جاده‌ای و رفع مشکلات، اسکان اضطراری، آنتن‌دهی بی‌سیم های ارتباطی و پوشش امدادی تمامی جاده های شهرستان خواف به خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان، خواف به تایباد و خواف به تربت حیدریه یک دستگاه خودرو آمبولانس و یک دستگاه خودرو سِت نجات هیدرولیک هم در این پایگاه ارائه خدمات می‌کند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار