رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
یکشنبه 1403/07/29 Sunday - 2024 20 October الأحد ، 17 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-29 12:29 شماره خبر : 9138 https://sobhtoos.ir/short/e8kyy 0

رئیس هیات اسکیت گلبهار گفت: ۱۵۰ نوجوان اسکیت باز گلبهاری زیر ۱۲ سال با حضور در کارگاه‌های کشف استعداد و آزمونه‌گیری در این رشته ورزشی استعدادیابی شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ مهلا معتمدنیا در گفتگو با خبرنگار فارس در گلبهار اظهار کرد: ۱۵۰ نوجوان اسکیت‌باز گلبهاری زیر ۱۲ سال با حضور در کارگاه‌های کشف استعداد و آزمونه‌گیری در این رشته ورزشی استعدادیابی شدند، از مجموع ۱۵۰ نوجوان اسکیت‌باز، ۷۰ درصد دختر و بقیه پسر هستند که 60 درصد آنان در کلاس‌های حرفه‌ای ادامه می‌دهند.

وی افزود: استعدادیابی نوجوانان اسکیت‌باز توسط کارشناسان زبردست و کارآموز با هدف تشکیل تیم‌های ورزشی شهرستان و خراسان رضوی جهت حضور در مسابقات استانی و کشوری انجام شده است.

رئیس هیات اسکیت گلبهار گفت: این شهرستان دارای نوجوانان و جوانان بااستعداد ورزشی بوده و تاکنون افراد زیادی در رشته اسکیت شناسایی شدند.

وی افزود: بر اساس پژوهش‌های انجام شده رنج سنی ۳ تا ۱۲ سال بهترین زمان برای کشف استعدادهای ورزشی در بین نوجوانان و نونهالان است.

معتمدنیا با اشاره به اینکه موضوع کشف استعداد ها نیازمند کار زیربنایی و تخصصی است، افزود: توجه به استعدادهای کودکان و نوجوانان در سنین پایین موجب می‌شود تمام نقاط ضعف و قوت آنان آشکار شود آنگاه بتوان در مسیر شکوفایی استعدادها گام برداشت.

وی اظهار کرد: هم‌اینک استقبال خانواده‌ها برای مرحله دوم استعدادیابی رشته اسکیت در گلبهار و گلمکان افزایش یافته و به زودی آغاز می‌شود.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار