رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
یکشنبه 1403/02/16 Sunday - 2024 05 May الأحد ، 26 شوّال ، 1445
ساعت
1403-02-03 13:19 شماره خبر : 6701 https://sobhtoos.ir/short/4kjrA 0
مادر شهید احمدی روشن:

خبر حمله پهپادی و موشکی ایران به اسرائیل دل همه ملت ایران و همه مردم مسلمان جهان را شاد کرد، اما برخی سهم ویژه‌تری از این شادی داشتند؛ یکی از آن‌ها حاجیه خانم «صدیق سالاریان»، مادر شهید مصطفی احمدی روشن است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ برخی اندوخته‌شان از شادی عملیات وعده صادق خیلی بیشتر بود و دلشان طوری دیگر خنک شد و آرام گرفت. اصلا انگار باری سنگین از روی شانه‌های نحیف‌شان برداشته شد. افرادی مثل پدران و مادران شهدای هسته‌ای. همان‌ها که نهال فرزندان‌‌شان را به درختی تنومند تبدیل کردند، اما دست غارتگر رژیم صهیونیستی آن‌ها را از ریشه چید و به جای آن داغی بر دل‌شان نشاند که با هیچ چیز زدوده نمی‌شد.

حاجیه خانم «صدیقه سالاریان»، مادر شهید مصطفی احمدی‌ روشن یکی از همین مادران شهدای هسته‌ای است که این روزها دلش آرام گرفته است و به جای بغض فروخورده سال‌ها دلتنگی پسرش، اشک شوق بر روی گونه‌هایش نشسته است.

این مادر شهید در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به دفاع مشروع و حمله پهپادی ایران به اسرائیل، اظهار کرد: پیامک خبر حمله ایران به اسرائیل را موقع اذان صبح خواندم، همان لحظه برخاستم و تلویزیون را روشن کردم و زیرنویس شبکه خبر را خواندم و بسیار خوشحال شدم.

محو غده سرطانی اسرائیل، هدف مشترک شهدای هسته‌ای و علمی

صدایش از خوشحالی می‌لرزد اما با اقتدار ادامه می‌دهد: به جز مصطفی، ما شهدای علمی و هسته‌ای زیادی داشته‌ایم؛ نظیر شهید طهرانی‌مقدم که ایشان پدر موشکی ایران بودند و همه این‌ها توسط رژیم صهیونیستی ترور شدند چرا که همه این شهدا برای هدفی واحد می‌کوشیدند و آن محو رژیم و غده سرطانی اسرائیل از روی زمین بوده است.

مادر از انتظارش برای انتقام از رژیم منحوس اسرائیل می‌گوید و بیان می‌کند: همیشه منتظر بودم که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نحوی انتقام بگیرد.

او عملیات وعده صادق را تحسین کرده و می‌گوید: حمله پهپادی ایران به اسرائیل خیلی خوب نشان‌دهنده قدرت جمهوری اسلامی بود.

دست مریزاد به سپاه پاسداران

حاج خانم با لبخندی که بر گوشه لبانش نقش بسته است، اظهار می‌کند: حتی اگر یکی از این موشک‌ها هم به رژیم صهیونیستی و به فلسطین اشغالی اصابت می‌کرد هم کفاف می‌داد اما به حق باید گفت که سپاه خیلی خوب عمل کرد و واقعا بعد از 12 سال دل ما را شاد کرد، ما دست‌بوس بچه‌های سپاه هستیم و به آن‌ها دست مریزاد می‌گوییم.

مادر شهید احمدی روشن به دوم اردیبهشت‌ماه رو سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرده و ابراز می‌کند: این روز را خدمت همه خواهران و برادرانی که در سپاه خدمت می‌کنند، تبریک عرض می کنیم.

او  با شوق و افتخار می‌گوید: مصطفی هم مدتی در سپاه قدس خدمت کرد و پروژه‌ای را در این مجموعه به نتیجه رساند و توانست با شکر و نیشکر سوخت موشک درست کند. در نتیجه این کار علمی لوح تقدیری نیز از سردار صفوی، فرمانده وقت سپاه پاسداران دریافت کرد.

حاج خانم سالاریان با لحنی مملو از عشق می‌گوید: هیچ ایرانی مسلمان و هیچ ایرانی وطن‌دوست و وطن‌پرستی نیست که فعالیت‌های بسیار خوب سپاه را انکار کند چرا که این مجموعه مردم نهاد و انقلابی هر جا که نیاز مردم بوده، وارد عمل شده است.

او ادامه می‌دهد: ما هیچ‌گاه جان برکف بودن بچه‌های سپاه را فراموش نمی‌کنیم به همین خاطر همواره قدردان‌شان هستیم. این عزیزان در سیل و زلزله و حتی در ایام کرونا پای کار بودند و بدون هیچ چشم داشتی به مردم خدمت کردند.

گزارش: سعیده حیه‌در

انتهای خبر/

عملیات «وعده صادق» دلم را شاد کرد
عملیات «وعده صادق» دلم را شاد کرد
اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار