رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
پنج‌شنبه 1403/02/20 Thursday - 2024 09 May الخميس ، 1 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-02-08 07:53 شماره خبر : 6748 https://sobhtoos.ir/short/Njp05 0
مدیر آموزش و پرورش سرخس خبر داد:

مدیر آموزش و پرورش سرخس گفت: نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ با رقابت یک‌هزار و 46 داوطلب در این شهرستان برگزار شد.

احمد صفایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ اظهار کرد: از یک‌هزار و ۴۶ داوطلب شرکت‌کننده در نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳، در گروه علوم ریاضی و فنی ۵۵ داوطلب، گروه علوم انسانی ۵۲۵ داوطلب، گروه هنر ۷۴ داوطلب، گروه زبان‌های خارجی ۷۹ داوطلب و گروه علوم تجربی ۳۱۳ داوطلب به رقابت با یکدیگر پرداختند.

مدیر آموزش و پرورش سرخس افزود: آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در دو نوبت اردیبهشت‌ماه و تیرماه ۱۴۰۳ برگزار و داوطلبانی که به‌دنبال پذیرفته شدن در دانشگاه فرهنگیان هستند، تنها در نوبت اردیبهشت‌ماه امکان شرکت دارند و در نوبت دوم داوطلبان در سایر رشته‌ها به رقابت می‌پردازند.

وی بیان کرد: امسال در شهرستان سرخس دو حوزه برگزاری آزمون سراسری داشتیم که یک حوزه، دبیرستان همای رحمت بود که پنج‌شنبه فقط در نویت صبح آزمون در این حوزه برگزار شد و بعدازظهر پنج‌شنبه و صبح و بعدازظهر جمعه برگزاری آزمون را در مجتمع ۱۵ خرداد شهرک شهید مهاجر داشتیم.

صفایی ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبان، از اعضای شورای تأمین به‌ویژه فرماندار سرخس، مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد سرخس، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق، فرماندهی انتظامی سرخس و تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان به‌منظور برگزاری آزمون سراسری قدردانی کرد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار