رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-06-06 21:34 شماره خبر : 8348 https://sobhtoos.ir/short/4aoZn 0
بخشدار مرکزی قوچان:

بخشدار مرکزی قوچان از افتتاح و بهره‌برداری 32 پروژه عمرانی در روستاهای این بخش بااعتبار 12 میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»، علی فضائلی نیا عصر امروز در حاشیه افتتاح پروژه‌های هفته دولت بخش مرکزی قوچان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هم‌زمان با این ایام ۳۲ پروژه عمرانی و زیرساختی بااعتبار ۱۲ میلیارد تومان در ششمین روز از شهریورماه سال جاری به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه ۲۹ پروژه به حوزه دهیاری‌ها و بخشداری مرکزی اختصاص دارد، افزود: اعتبار این پروژه‌ها بیش از ۹ میلیارد تومان است که به‌صورت نمادین سه پروژه مربوط به دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در بخش مرکزی بااعتبار قریب به ۳ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

بخشدار مرکزی قوچان ادامه داد: پروژه لایروبی قنات مرضی آباد روستای دیزاوند بااعتبار ۳۸۰ میلیون تومان افتتاح شد که ۳۲۷ میلیون تومان آن توسط دولت و مابقی به‌صورت خودیاری تأمین اعتبارشده است.

فضائلی نیا تصریح کرد: طول این قنات ۶۵۰ متر با تعداد ۱۶ حلقه میل چاه است که عمق چاه مادر به ۳۰ متر می‌رسد.

وی از اجرای طرح توسعه اشتغال‌زایی کارگاه تولید ذرت حجیم‌شده و پفک در روستای فخرآباد خبر داد و افزود: برای این پروژه ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات اختصاص یافت که اشتغال چهار نفر را به‌صورت مستقیم به همراه داشته است.

بخشدار مرکزی قوچان بیان کرد: پروژه تولید تیرچه صنعتی در روستای تیمورآباد در مساحت ۳ هزار مترمربع به بهره‌برداری رسید که اشتغال هفت نفر را به همراه دارد و از تسهیلاتی ۲ میلیارد تومان دولتی استفاده کرده است.

انتهای خبر/

 

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار