رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
سه‌شنبه 1403/06/27 Tuesday - 2024 17 September الثلاثاء ، 14 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-06-18 15:01 شماره خبر : 8500 https://sobhtoos.ir/short/4QvO2 0
امام جمعه کوهسرخ:

امام جمعه کوهسرخ با اشاره به کمبود امکانات در این شهرستان گفت: مشکلات و کمبودها موجب شده که امسال ۱۸۰ نفر تقاضای انتقال از این شهرستان و رفتن به کاشمر را داشته‌ باشند.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام محمود رضایی با اشاره به اینکه مسئولان باید ضمن خدمت به مردم کاستی‌ها، نارضایتی‌ها و ظرفیت‌ها را بررسی کنند، افزود: مؤلفه عدالت و اقتصاد به خصوص برای مناطق محروم باید مدنظر دولت چهاردهم قرار گیرد.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی و مدیران شهرستان هر موضوعی را مصوب می‌کنند باید اقشار ضعیف را ببینند نه اینکه منطقه‌ای آباد شود و روستای دیگری در محرومیت باقی بماند، تصریح کرد: بی‌عدالتی نباید در آموزش باشد.

امام جمعه کوهسرخ با اظهار تأسف از اینکه ۱۸۰ نفر تقاضای انتقال به کاشمر را داشته‌اند که با ۳۰ نفرشان موافقت شده است، اظهار کرد: قرار نیست همه بگذارند و از این شهر بروند.

وی با اشاره به اینکه عدالت آموزشی و عدالت نسبت به خدمات باید مدنظر قرار گیرد، بیان کرد: اقشار محروم باید خدمات بگیرند نه اینکه چون روستایی از مرکز شهرستان دور است در فقر و فلاکت باقی بماند.

رضایی افزود: اگر عده‌ای که کاری انجام نمی‌دهند در بدنه دولت نفوذ کنند و مدام بخواهند مردم را ناامید کنند بسیار خطرناک است.

وی در ادامه تأکید کرد: مسئولان باید گزارش اقدامات انجام شده را به گوش مردم برسانند.

امام جمعه کوهسرخ با بیان اینکه اگر انتقادی می‌شود باید منصفانه باشد و نباید تلاش‌های انجام شده را نادیده گرفت، بیان کرد: مردم صاحبان انقلاب هستند و باید از بهترین خدمات بهره‌مند شوند.

انتهای خبر/

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار