رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
شنبه 1403/07/21 Saturday - 2024 12 October السبت ، 9 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-21 08:05 شماره خبر : 9023 https://sobhtoos.ir/short/VMlkD 0
رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر کشور:

رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر کشور با اشاره به این‌که در ایران تنها یک کارخانه پارچه چادر مشکی فعال است، ادامه داد: فعالیت یک کارخانه در ایران پهناور بسیار کم است و حداقل باید ۱۰ کارخانه پارچه چادر مشکی فعال باشند.

حجت‌الاسلام کاظم صدیقی در گفتگو با خبرنگار حوزه زنان و خانواده پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ با اشاره به فتنه زن، زندگی، آزادی که سال گذشته رقم خورد، اظهار کرد: به لحاظ اقتصادی برای بهبود وضعیت حجاب کشور و ترویج عفاف و حجاب در حد توقع کاری صورت نگرفته است.

وی خاطرنشان کرد: برای گسترش امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر و همچنین ترویج عفاف و حجاب افراد دلسوزی از برخی نهادها و ارگان‌ها پای‌کار آمده‌اند و برای این مهم مقدماتی را فراهم آورده‌اند.

رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر کشور با تأکید بر این‌که برای ترویج عفاف و حجاب کار چشمگیری انجام نشده است، تصریح کرد: ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر مشهد چند نمایشگاه برگزار کرد که در آن‌ها پارچه‌های قیمت مناسب ارائه می‌شد و خیاط‌ها نیز دوخت چادرها را برعهده می‌گرفتند؛ اما امیدواریم این اقدام در سراسر کشور گسترش یابد.

وی با اشاره به این‌که در ایران تنها یک کارخانه پارچه چادر مشکی فعال است، ادامه داد: فعالیت یک کارخانه در ایران پهناور بسیار کم است و حداقل باید ۱۰ کارخانه پارچه چادر مشکی فعال باشند.

صدیقی بیان کرد: برای گسترش کارخانه‌های پارچه چادر مشکی لازم است که وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین سایر نهادهای دیگر پای‌کار بیایند و کمک کنند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار