رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1402-12-14 11:58 شماره خبر : 6210 https://sobhtoos.ir/short/eGk5z 0
فرمانده انتظامی کاشمر خبر داد:

فرمانده انتظامي شهرستان كاشمر از كشف 34 حلقه لاستيك احتكار شده به ارزش 600 میلیون ریال در اين شهرستان خبر داد.

حسن مشهدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ در تشریح این خبر اظهار داشت: پلیس در راستای برخورد با سودجویان و اخلالگران بازار وارد عمل شد و در همین راستا نیز طرح سراسری و ویژه برخورد با احتکار لاستیک را به مرحله اجرا درآورد.

وی با بیان اینکه مأموران دايره امنيت اقتصادي پليس آگاهي به همراه كارشناسان اداره صمت کاشمر، در اجراي طرح مبارزه با قاچاق كالا و ارز در بازرسي از دو واحد صنفي موفق به كشف ۳۴ حلقه لاستيك احتكاري شدند، خاطرنشان کرد: ارزش لاستیک‌های كشف شده بنا بر اعلام کارشناسان مربوطه ۶۰۰ ميليون ريال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر با تأکید بر اینکه اجناس موجود در انبار واحدهاي صنفي بايستي در سامانه جامع انبارها و سامانه جامع تجارت ثبت شود، تصريح كرد: در این زمینه برای فرد سودجو پرونده تشکیل شده و برای ادامه روند رسیدگی و سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه برخورد با هرگونه احتکار و همچنین برخورد با برهم‌زنندگان نظم و امنیت اقتصادی یکی از اولویت‌های پلیس است، اذعان کرد: احتکار کالا موجب اخلال در امنیت اقتصادی کشور می‌شود و به همین منظور پلیس با تمام امکانات برای برقراری نظم و امنیت تلاش می‌کند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار