رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
فرمانده انتظامی کاشمر خبر داد:

فرمانده انتظامي شهرستان كاشمر از كشف 32 رأس دام قاچاق به ارزش 2 ميليارد و 500 ميليون ريال در اين شهرستان خبر داد.

حسن مشهدي در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ در تشريح اين خبر اظهار داشت: مأموران پليس امنيت اقتصادي در اجراي طرح مبارزه با قاچاق كالا و ارز هنگام كنترل محورهاي مواصلاتي شهرستان کاشمر به يك دستگاه كاميونت مشكوك و اين خودرو را جهت بررسي بيشتر متوقف كردند.

فرمانده انتظامي كاشمر با بیان اینکه مأموران پليس امنيت اقتصادي کاشمر در بازرسي از اين خودرو تعداد ۳۲ رأس گوسفند قاچاق كه فاقد هرگونه مجوز حمل بود را كشف كردند، خاطرنشان کرد: ارزش ريالي دام‌های قاچاق كشف شده بنا بر اعلام نظر كارشناسان ۲ ميليارد و ۵۰۰ ميليون ريال برآورد شده است.

 فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر با اشاره به دستگيري دو متهم در اين زمينه، تصریح کرد: قاچاق كالا ضربات سنگيني به اقتصاد جامعه وارد می‌کند و پليس با جديت با هرگونه تخلف دراین‌خصوص برخورد قانوني می‌کند.

 

 

دستگيري متهم به سرقت وسايل خودرو در کاشمر

وی همچنین در ادامه از دستگیری متهم به سرقت در یک عملیات جداگانه خبر داد و اذعان کرد: در پي گزارش چند فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان كاشمر، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران دايره تجسس کلانتري ۱۲ قائم قرار گرفت.

مشهدی با بیان اینکه مأموران تجسس کلانتري ۱۲ با بررسي دوربین‌های مداربسته چهره متهم را شناسايي و وي را در حال باز کردن در يک دستگاه خودرو سواري مشاهده و دستگير کردند، عنوان کرد: متهم دستگيرشده كه در ابتدا منكر هرگونه جرمي بود پس از انتقال به مقر انتظامي در مواجهه با ادله و مستندات پليس به ۱۰ فقره سرقت وسايل خودرو اعتراف کرد.

 وی با اشاره به اين كه سرقت‌های انجام شده از خودروهاي فاقد تجهيزات ايمني انجام شده است، تشریح کرد: متهم دستگيرشده پس از تشکيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار