رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
شنبه 1403/02/08 Saturday - 2024 27 April السبت ، 18 شوّال ، 1445
ساعت
1403-01-06 16:56 شماره خبر : 6408 https://sobhtoos.ir/short/4kjg8 0
فرمانده انتظامي كاشمر خبر داد:

فرمانده انتظامي كاشمر از كشف مواد غذايي احتكار شده در يك واحد صنفي به ارزش 3 ميليارد و 580 ميليون ريال در اين شهرستان خبر داد.

حسن مشهدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ با بیان اینکه برخی از دلالان و سودجویان باتوجه‌به فضای موجود در ایام نوروز برای کسب منفعت خود اقدام به احتکار و ایجاد اخلال در این حوزه می‌کنند، اظهار داشت: در همین راستا مأموران پلیس امنیت اقتصادی با جدیت بر این فضا نظارت دارند.

وی با بیان اینکه مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان کاشمر با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به کشف محل احتکار کالا در این شهرستان شدند، تصریح کرد: پس از آن مأموران به همراه كارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت از محل مذکور بازدید کردند در جریان آن موفق به کشف مقادیری مواد غذایی احتکاری شدند.

فرمانده انتظامی کاشمر با تأکید بر اینکه این اقلام در سامانه جامع انبارها ثبت نشده و فاقد هرگونه مدارک مربوطه بود، خاطرنشان کرد: در نهایت انواع تن‌ماهی، قند بسته‌بندی، رب گوجه‌فرنگی و حبوبات از این انبار کشف شد و کارشناسان ارزش اموال کشف شده را بالغ بر 3 میلیارد و 580 میلیون ریال برآورد کردند.

وی از تشکیل پرونده قضایی دراین‌خصوص خبر داد و تصریح کرد: یک نفر نیز دراین‌خصوص به همراه پرونده متشکله به مراجع قضایی معرفی شد و تحقیقات تکمیلی مأموران نیز دراین‌خصوص در حال انجام است.

مشهدی با اشاره به اینکه همشهریان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلفات از طریق شماره‌تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان و محتکران اقدام شود، اذعان کرد:  مالكان واحدهاي صنفي مكلف هستند ليست كالاهاي موجود در انبارهاي خود را در سامانه جامع تجارت و سامانه جامع انبارهاي اداره صمت شهرستان ثبت كنند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار