رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1402-10-03 23:26 شماره خبر : 5447 https://sobhtoos.ir/short/NgvzV 0
مسئول بنیاد شهید ششتمد خبر داد:

مسئول بنیاد شهید و امور ایثارگران ششتمد گفت: پیکر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور پرشور مردم در شهر «شامکان» از توابع شهرستان «شِشتَمَد» خراسان رضوی تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ آیین معنوی تشییع این شهید گمنام تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس پس از اقامه نماز، با حضور انبوه مردم شهر شامکان و روستاهای مجاور آن برگزار شد.

در این آیین که با حضور مسئولان، روحانیت، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده معظم شاهد و ایثارگر و مردم شهرستان ششتمد و شهر شامکان همراه بود، تشییع‌کنندگان پیکر این شهید گمنام را با شعارهای لبیک یا حسین(ع)، لبیک یا زینب(س)، حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست و الله اکبر، این کبوتر خونین بال را بر شانه‌های خود تشییع کردند.

مسئول بنیاد شهید و امور ایثارگران ششتمد در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: این شهید گمنام با حدود ۴۲ سال سن، اسفندماه سال ۱۳۶۲ در عملیات خیبر در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

طاهره اسحاق‌پور افزود: از یک هفته گذشته و همزمان با ایام فاطمیه، شهرستان ششتمد میزبان پیکر مطهر این شهید گمنام بود و در جای جای این منطقه برنامه‌ها و آیین‌های مختلفی در استقبال باشکوه از این شهید تازه تفحص شده برگزار شد.

وی با اشاره به مراسم تشییع باشکوه مردم شهیدپرور شامکان برای این شهید بیان کرد: پیکر مطهر این شهید در شهر شامکان و در فضایی سرشار از معنویت به خاک سپرده شد.

انتهای پیام /

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار