رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1402-10-03 23:31 شماره خبر : 5448 https://sobhtoos.ir/short/N2jLN 0
در سبزوار برگزار می‌شود؛

مسئول کارگروه رسانه و فضای مجازی کنگره ملی بزرگداشت 2 هزار شهید دیار سربداران گفت: در آستانه چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، پویش «هر خانه یک عکس شهید» در شهرستان سبزوار آغاز شد.

محسن پارسا جم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ اظهار کرد: پویش هر خانه یک عکس شهید، با توجه به تاکید سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به آحاد جامعه در خصوص نصب عکسهای شهدا در منزل و محل کارشان در سبزوار آغاز شده است.

وی به سخنان حاج قاسم سلیمانی در یکی از یادواره‌های شهدا اشاره کرد و گفت: حاج قاسم در این سخنرانی می‌فرمایند من معتقدم هر خانواده ایرانی باید یک عکس شهید در منزل نگهداری کند؛ این فرمایش حاج قاسم به تمام ملت ایران است نه یک قشر خاص مذهبی؛ برای همین تمام ملت ایران روی سخن ایشان هستند.

مسئول کارگروه رسانه و فضای مجازی کنگره ملی بزرگداشت 2 هزار شهید دیار سربداران با بیان اینکه این نکته برای حاج قاسم آن‌قدر مهم بود که در وصیت‌نامه خود نیز به آن اشاره کردند، اظهار داشت: در آستانه چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی عزیز قرار داریم و چه خوب است با عمل به سخنان و سیره ایشان، ادامه دهنده راه و مکتب این شهید بزرگوار باشیم.

پارسا جم در ادامه گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این پویش می‌توانند از تصاویر شهدایی که در منزل یا محل کار خود نصب کردند عکس گرفته و به نشانی @Aks_shahid در پیام‌رسان‌های ایتا و روبیکا ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار تا ١٢ دی‌ماه ١۴٠٢ است، افزود: به 6 نفر از شرکت‌کنندگان به قید قرعه مبلغ 5 میلیون ریال هدیه نقدی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار