رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
سه‌شنبه 1403/06/27 Tuesday - 2024 17 September الثلاثاء ، 14 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-06-19 10:21 شماره خبر : 8518 https://sobhtoos.ir/short/4O969 0
طعم شیرین خدمت به روستا؛

خواسته‌ دیرینه ساکنین روستاهای رشتخوار بهره‌مندی و ادامه اجرای طرح آسفالت معابر روستایی در اغلب روستاهای این شهرستان بود، خواسته‌ای که در ۱۳روستا اجرایی شد و به‌زودی در ۱۲ روستای دیگر این شهرستان ادامه پیدا می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ یکی از خواسته‌های دیرینه اهالی و ساکنین روستاهای شهرستان رشتخوار بهره‌مندی و ادامه اجرای طرح آسفالت معابر روستایی در اغلب روستاهای این شهرستان بود، خواسته‌ای که در ۱۳روستا اجرایی شد و به‌زودی در ۱۲ روستای دیگر این شهرستان ادامه پیدا می‌کند.


 فرماندار رشتخوار در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: امروز شاهد اجرا و بهره‌برداری از پروژه آسفالت در روستای براکو از توابع بخش مرکزی شهرستان رشتخوار هستیم، ما در مرحله اول ۱۳ روستا را در بخش مرکزی داریم که کار آسفالت این روستاها به میزان ۹۳ هزار مترمربع  و بااعتبار حدود ۳۲ میلیارد تومان انجام‌شده است.

حسین باهوش تصریح کرد: بعد از جذب قیر سهمیه مرحله اول در مرحله بعدی حدود ۱۲ روستای دیگر نیز پیگیری خواهد شد، امیدواریم بتوانیم با کمک و هم‌افزایی بنیاد مسکن  ودستگاه‌های اجرایی دیگر کام مردم را شیرین کنیم و شاهد رضایتمندی اجتماعی بیش‌ازپیش در شهرستان رشتخوار باشیم. 

رئیس شورای شهرستان رشتخوار نیز اظهار کرد: اجرای طرح آسفالت در سطح معابر ۱۳ روستا در سطح شهرستان رشتخوار در دو بخش مرکزی و جنگل موجب رضایتمندی مردم و مهاجرت معکوس در این مناطق شده است. 

حسن سالاری یادآور شد: تلاش مسئولان شهرستان برای آبادی و آبادانی مناطق محروم و کار برای آسایش مردم در نقاط مختلف است که توانسته‌ایم باهمت و تلاش این عزیزان امروز شاهد آسفالت معابر در ۱۳ روستا با بیش از ۹۰ هزار مترمربع باشیم.

هیچ نقطه بدون آسفالتی در روستا وجود ندارد

حسین سالاری دهیار روستای براکو از توابع بخش مرکزی رشتخوار نیز در ادامه گفت: بیش از ۱۲ هزار مترمربع در روستای براکو آسفالت در حال انجام است و با تلاش مسئولین تمام معابر روستا آسفالت شده و هیچ نقطه بدون آسفالتی در این روستا وجود ندارد.

محمدی  به عنوان یکی از بانوان روستای براکو نیز با اشاره به موضوعات مختلف ازجمله مشکلات خاکی بودن معابر در این روستا درگذشته، یادآور شد: مشکلات زیادی ازجمله گردوخاک و همچنین گل و لایی که در زمستان و در فصل بارندگی در روستا بود اهالی و ساکنین روستا را دچار مشکلاتی کرده بود که با تلاش مسئولین روستا و مسئولان شهرستان اکنون این مشکل حل‌شده و دیگر مشکلات خاکی در روستا وجود ندارد.

علی عبداللهی یکی از ساکنان روستای فتح‌آباد نیز  با اشاره به موضوع آسفالت معابر در سطح این روستا گفت: طی چند سال گذشته خدمات بسیار زیادی در روستای ما با تلاش مسئولین شکل‌گرفته و اکنون نیز آسفالت تکمیل‌کننده این خدمات ارزنده و اهالی و ساکنین این روستا بوده است که جای تقدیر و تشکر از مسئولان را دارد.

احمد علیرضایی یکی دیگر از ساکنان روستاهای قرارگرفته در طرح آسفالت معابر روستایی در بخش مرکزی شهرستان در رابطه با موضوع آسفالت افزود: آسفالت معابر روستا باعث سهولت دررفت و آمد ساکنین روستا شده است، این تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته باعث شده تا اهالی و مردم بسیار خوشحال باشند و این خدمات ارزنده می‌تواند در مهاجرت معکوس  بسیار مؤثر واقع شود.

انتهای خبر/

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار