رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/08/04 Friday - 2024 25 October الجمعة ، 22 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
امام جمعه کاشمر:

امام جمعه کاشمر گفت: مسیر کاشمر به شادمهر نیاز به توجه ویژه دارد و باید جاده‌ها و ناوگان ترابری بهبود یابند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «صبح توس»؛ حجت‌الاسلام جواد طاهری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، با اشاره به شعار “دولت وفاق ملی” که از سوی دولت مطرح شده است، اظهار داشت: این شعار بار معنایی بسیار مهمی دارد و اگر مفهوم درست آن مورد توافق قرار نگیرد، ممکن است زمینه‌ساز گرفتاری‌هایی شود.

امام جمعه کاشمر با اشاره به ضرورت وحدت ملی و انسجام جامعه، به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری همواره بر وحدت و انسجام ملی تاکید داشته‌اند و هدف از این وحدت باید فعال‌سازی ظرفیت‌های مختلف جامعه برای رسیدن به آرمان‌های کلان انقلاب باشد.

حجت‌الاسلام طاهری در ادامه با اشاره به مسائل اقتصادی کشور، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین مسئله کشور، اقتصاد و معیشت مردم است و تمامی ظرفیت‌ها برای حل مشکلات اقتصادی مانند تورم، اشتغال و کسری بودجه بسیج شوند و اگر وفاق ملی به مسائل حاشیه‌ای بپردازد، به هدف مطلوب نخواهد رسید.

وی به سفر استاندار خراسان رضوی و معاونان به این شهرستان اشاره کرد و افزود: در این جلسه، نیازهای مردم در حوزه‌های مختلف مطرح شد.

امام جمعه کاشمر با اشاره به مشکلات کشاورزان شهرستان کاشمر به ویژه قطع برق چاه‌های کشاورزی، تصریح کرد: کشاورزی ما باید به سمت کشاورزی گلخانه‌ای حرکت کند تا درآمدزایی بیشتری داشته باشد.

وی ضمن تاکید به مسائل بیمارستانی و درمانی در شهرستان، اذعان کرد: خیرین در حوزه سلامت ورود کرده‌اند و کمک‌های قابل‌توجهی به بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) ارائه داده‌اند و این کمک‌ها در کاهش درد مستضعفین و بیماران بسیار مؤثر است.

حجت‌الاسلام طاهری به مشکلات زیرساختی شهرستان نیز پرداخت و عنوان کرد: مسیر کاشمر به شادمهر نیاز به توجه ویژه دارد و باید جاده‌ها و ناوگان ترابری بهبود یابند.

وی همچنین به کمبود سرانه ورزشی در شهرستان اشاره کرد و افزود: باید در این زمینه اقدامات جدی صورت گیرد.

امام جمعه کاشمر در پایان سخنان خود، به گفتمان رئیس‌جمهور در تقویت جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: مردم از دیپلماسی دولت و تلاش‌های آن در این زمینه خوشحال هستند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار