رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-06-09 19:49 شماره خبر : 8385 https://sobhtoos.ir/short/4xJk9 0
امام جمعه خواف:

امام جمعه خواف گفت: برخی از افرادی که پیشتاز و سردمدار فتنه و آشوب در کشور بودند و مستندات آنها هنوز موجود است، مسئولیت هایی به آنها واگذار شده است که این مسئله خلاف وفاق ملی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح‌ توس»؛ حجت الاسلام ابوالفضل مظاهری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر خواف، با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با هیئت دولت گفت: سه سال صدارت امیر کبیر با سه سال ریاست شهید رئیسی و قیاس خدمات ارزشمند امیرکبیر و شهید رئیسی در کلام رهبر معظم انقلاب قابل تامل است.

امام جمعه خواف خاطرنشان کرد: مجموع بیانات رهبر معظم انقلاب در نشست های اخیر، به عنوان منشور حکومتی دولت چهاردهم است ‌که دولت باید نصب‌العین خود قرار دهند تا قدر شناس فرصتی که برای خدمت در اختیارشان قرار گرفته باشند.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر مردمی بودن مسئولین گفت: وقتی رهبر معظم انقلاب بر حضور وزیران درکنار مردم تاکید می‌کنند فقط مختص وزیران نیست بلکه شامل همه مدیران در هر سطحی می‌شود.

حجت الاسلام مظاهری تصریح کرد: برخی مسئولان در شان خود نمی‌بینند که در کنار مردم در نماز جماعت و نماز جمعه حضور پیدا کنند و این مسئله مایه سرشکستگی حکومت اسلامی است.

امام جمعه خواف با اشاره به شعار دولت با عنوان لزوم وفاق ملی بیان داشت: مسئله ای که در صدر سخنان رئیس جمهور قرار گرفته، بحث وفاق ملی است که معنای آن همان سخنانی است که در زمان مناظرات و انتخابات مورد ادعای شخص رئیس جمهور قرار داشت.

وی پرهیز از یار کشی حزبی و دو قطبی سازی و در نظر گرفتن شایسته سالاری و استفاده از همه ظرفیت ها با شاخصه تخصص و تعهد را از جمله معانی وفاق ملی دانست و افزود: همانطور که این مفاهیم در کلام دکتر پزشکیان به چشم می‌خورد باید در عمل رئیس جمهور و هیئت دولت نیز خونمایی کند.

حجت الاسلام مظاهری با گلایه از عدم حرکت دولت در راستای مسئله وفاق ملی گفت: برخی افراد که پیشتاز و سردمدار فتنه و آشوب در کشور بودند و مستندات آنها هنوز موجود است، مسئولیت هایی به آنها واگذار شده است که این مسئله باعث نگرانی از چگونگی اعتماد به آنها شده است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار