رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
1403-02-25 16:15 شماره خبر : 6936 https://sobhtoos.ir/short/VvdbX 0
رئیس اداره تبلیغات اسلامی رشتخوار:

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رشتخوار گفت: برگزاری برنامه‌های دهه کرامت هر ساله با حضور گسترده مردم در نقاط مختلف رشتخوار همراه بوده و این بسیار ارزشمند است.

حجت‌الاسلام محمد ولایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ با تبریک دهه بابرکت کرامت، با اشاره به ویژگی‌های حضرت معصومه (س)، اظهار داشت: حضرت معصومه (س) تنها زن شفاعت‌کننده بعد از حضرت فاطمه (س) در روز قیامت است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رشتخوار با اشاره به اینکه حضرت معصومه (س) سرچشمه فضایل، کمالات معنوی و روحانی فراوانی هستند، یادآور شد: از عالی‌ترین فضایل آن حضرت انتساب ایشان به بیت وحی و رسالت و امامت است و این امر خود سرچشمه سایر فضایل و کمالات معنوی و روحانی آن بزرگوار می‌باشد.

وی در ادامه همچنین با اشاره به برنامه‌ریزی جهت اجرای برنامه‌های دهه کرامت در سطح شهرستان رشتخوار، تصریح کرد: برگزاری برنامه‌های دهه کرامت قطعاً به مردمی‌بودن برنامه‌ها است که مردم در برنامه‌ها حضور گسترده داشته باشند، الحمدلله برگزاری برنامه‌های دهه کرامت هر ساله با حضور گسترده مردم در نقاط مختلف رشتخوار همراه بوده و این بسیار ارزشمند است.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه دهه کرامت فرصتی طلایی برای مصون‌سازی جامعه از هجمه فرهنگی دشمنان است، اذعان داشت: به مناسبت ولادت حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها و روز دختر جشن‌های روز دختر در مساجد سطح شهرستان با کمک هیئت مذهبی و مداحان هم‌اکنون در حال برگزاری است.

حجت‌الاسلام ولایی در ادامه با اشاره به اینکه هم‌زمان با دهه کرامت، بیش از ۴۵ عنوان برنامه در حوزه‌های مختلف ورزشی، فرهنگی، هنری و مذهبی در رشتخوار برگزار می‌شود، تصریح کرد: اجرای برنامه‌های عفاف و حجاب و مقام دختر در آیات و روایات توسط مبلغین و مبلغان شهرستان در چند مدرسه دخترانه در سطح شهرستان، همچنین برگزاری جشن پدر دختری در شهر رشتخوار و شهر جنگل همراه با برنامه‌های متنوع با همکاری ستاد دهه کرامت از مهم‌ترین برنامه‌های ایام دهه کرامت در سطح شهر و روستاهای رشتخوار خواهد بود.

انتهای خبر/

 

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار