رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
سه‌شنبه 1403/08/01 Tuesday - 2024 22 October الثلاثاء ، 19 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1402-03-15 09:52 شماره خبر : 3497 http://sobhtoos.ir/short/VlBlM 0

حجت‌الاسلام هادی حسین‌پور در گفتگو با صبح توس با اشاره به اینکه امام خمینی نهضت خود را بز پاه مبانی اسلامی قرار دادند اظهارداشت سبزو: مهمترین و اساسی ترین شاخص انقلاب اسلامی ایران وصیتنامه الهی، سیاسی امام خمینی (ره ) است که مسوولان باید عملکرد خود را با آن بسنجند.

وی با بیان اینکه معیار امام خمینی (ره) در انقلاب همان است که اسلام بیان کرده افزود : ساده زیستی، پرهیز از تجملات و همراهی با محرومان و مستضعفان یکی از ویژگی های بارز حضرت امام (ره) بوده است که باید مورد توجه مسوولان نیز قرار داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه مسئولان باید بدانند که موقعیت های مسئولیت فرصتی است زود گذر برای خدمت به محرومین ادامه داد: این بیان در کلام امام امت همیشه روشن بوده است.

حجت‌الاسلام حسین‌پور افزود: مدیران و مسوولان کشور باید راه و سیره مدیریتی امام راحل را در بخش های مختلف الگوی خود قرار دهند.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) به نقش تعیین‌کننده مردم در بخش‌های مختلف ایمان و باور عمیقی داشتند لذا یکی از ملاک های پذیرش مسوولیت لمس محرومیت است تا مسوولان از این طریق و با این احساس برای رفاه محرومان اقدامات موثری انجام دهند.

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار