رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-03-02 13:57 شماره خبر : 7080 https://sobhtoos.ir/short/V5ayP 0
فرماندار قوچان مطرح کرد:

فرماندار قوچان گفت: بیش از 33 طرح شاخص در حوزه‌های عمرانی و اقتصادی در شهرستان قوچان به بهره‌برداری رسید یا عملیات آن آغاز شد..

عباسعلی صفایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری «صبح توس» ضمن تسلیت سانحه هوایی و شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشور و جمعی از همراهانشان، اظهار کرد: شهید رئیسی فقط دغدغه خدمت داشتند و جز خدمت به مردم به هیچ‌چیز دیگر فکر نمی‌کردند.

وی با اشاره به اینکه صداقت در خدمت به مردم و اجرای پروژه‌ها یکی از بارزترین ویژگی‌های رئیس‌جمهور شهید بود، گفت: ایشان به حاشیه‌ها توجهی نداشتند و ساده زیستی در زندگی موضوعی بود که مردم از آن اطلاعی نداشتند و این‌یکی از ویژگی‌های مردان مؤمن است.

فرماندار قوچان با بیان اینکه شیوه خدمتی رئیس‌جمهور در انقلاب اسلامی ماندگار شد، تصریح کرد: خدمتی که آیت‌الله رئیسی در کشور رقم زدند دیگر تکرار نخواهد شد زیرا کسی بود که برای تمام ایام هفته در زمینه خدمت‌رسانی برنامه‌ریزی داشت و دغدغه شبانه‌روزی‌اش رفع محرومیت و خدمت به همه آحاد جامعه خصوصاً محرومان در نقاط دورافتاده بود.

صفایی ادامه داد: شهید جمهور کشور با بیش از هزار روز پیگیری مجدانه در زمینه مشکلات مردم توانست آثار بسیار خوبی را از خود برجای بگذارد و در تاریخ جمهوری اسلامی ماندگار خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه رئیس‌جمهور در دوران ریاست جمهوری دغدغه بالایی برای طرح‌های عمرانی و پروژه‌های نیمه‌تمام داشتند، بیان کرد: سفر اخیر ایشان در زمینه همین دغدغه‌ها و پیرامون پروژه‌ای بود که 18 سال در آذربایجان شرقی راکد باقی مانده بود و توجه رئیس‌جمهور موجب اتمام این طرح بین‌المللی و بهره‌مندی 2 کشور از آن شد.

فرماندار قوچان با اشاره به اینکه قوچان هم از ثمرات دوران ریاست جمهوری این شهید خدمت بی‌بهره نبود، اضافه کرد: در طول دوران ریاست جمهوری آیت‌الله رئیسی بیش از 33 طرح شاخص در حوزه‌های عمرانی و اقتصادی در شهرستان قوچان به بهره‌برداری رسید یا عملیات آن آغاز شد.

صفایی بابیان اینکه بزرگ‌ترین پروژه آبی استان قرار بود به دستان این شهید خدمت در قوچان به بهره‌برداری برسد، افزود: اعتبار این پروژه در زمان ریاست جمهوری شهید رئیسی 200 میلیارد تومان بود و قرار داشتیم در سفر هیئت دولت به خراسان رضوی توسط رئیس‌جمهور افتتاح شود اما مردم از آن محروم شدند.

وی با تأکید بر این موضوع که دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به حوزه‌های زیرساختی در پروژه‌ها داشتند و همین امر موجب تکمیل پیشران‌های اقتصادی شده است، ادامه داد: بازارچه مرزی باجگیران طی سال‌های گذشته تعطیل بود و این تعطیلی بعد از کرونا ادامه داشت و شاید امیدی به بازگشایی نمی‌رفت اما با پیگیری‌های آیت‌الله رئیسی و همت و تلاش شهید امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه ارتباط با همسایگان برقرار شد و امروز شاهد رونق و توسعه اقتصادی در مرز محروم باجگیران هستیم.

فرماندار قوچان یادآور شد: اجرای خط انتقال گاز به منطقه مرزی باجگیران به‌عنوان یکی از پروژه‌های زیرساختی از برکات سفر دور اول رئیس‌جمهور شهید به خراسان رضوی بود که امروز به‌عنوان یادگاری از آن شهید خدمت در بخش‌های سرحدی و کوهستانی باجگیران در حال اجراست.

صفایی تصریح کرد: دولت سیزدهم خدمات فراوانی در این شهرستان به ارمغان آورده و پروژه‌های فراوانی در حوزه برق، ارتباطات، سلامت و بیمارستانی نصیب مردم شده است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار