رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1402-09-29 10:11 شماره خبر : 5421 https://sobhtoos.ir/short/VbQ9e 0
شهردار سبزوار خبر داد:

شهردار سبزوار از اجرای برنامه‌‌های فرهنگی و هنری با محوریت دورهمی خانوادگی به مناسبت شب یلدا به مدت پنج شب در بوستان لاله (شهربازی سابق) خبر داد.

 

مهندس میثم حسین آبادی شهردار سبزوار، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ اظهار کرد: با توجه به استقبال گسترده و رضایت شهروندان عزیز از ایجاد پیاده‌راه پاییزی در محل بوستان لاله (شهربازی ‌سابق)، شهرداری سبزوار با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در این محل به استقبال از طولانی‌ترین شب سال می‌رود.

 

او با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی و هنری به مناسبت شب یلدا به مدت پنج شب از ساعت ۱۸ الی ۲۲ با همکاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری و مدیریت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برگزار می‌شود، افزود: محوریت برنامه‌ها، دورهمی خانوادگی و مرتبط با آداب و رسوم سنتی و محلی خواهد بود.

 

شهردار سبزوار پاسداشت آیین های کهن ایرانی، معرفی آداب و رسوم قدیمی به نسل جوان و ارتقای نشاط عمومی در سطح شهر را از مهم‌ترین اهداف برپایی برنامه‌های شهرداری در این پنج شب دانست و تصریح کرد: همچنین طراحی المان و نورپردازی به منظور زیبا سازی فضای بصری در محل پیاده‌راه پاییزی به همت سبزپوشان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری سبزوار انجام شده است.

 

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار