رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
چهارشنبه 1403/07/25 Wednesday - 2024 16 October الأربعاء ، 13 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-25 13:15 شماره خبر : 9090 https://sobhtoos.ir/short/V5g1b 0
در مراسم بزرگداشت روز جهانی استاندارد؛

«شرکت سیمان زاوه تربت» به عنوان واحد نمونه کیفی در سطح ملی در سال ۱۴۰۳ انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ به نقل از روابط عمومی شرکت سیمان زاوه تربت، لوح تقدیر واحد نمونه کیفی در سطح ملی و تندیس واحد تولیدی نمونه ملی طی مراسم جشن بزرگداشت روز جهانی استاندارد که به همت سازمان ملی استاندارد ایران در تاریخ ۲۳ مهر امسال در سالن اجلاس سران تهران برگزار شده‌ بود به مدیر عامل شرکت سیمان زاوه تربت اهدا شد.   

در این مراسم از برگزیدگان برتر کشور که پایبندی مسئولانه در رعایت استاندارد‌های ملی و بین‌المللی داشته‌اند قدردانی و «سیمان زاوه تربت» از میان ۷۶۱ واحد تولیدی و خدماتی که برای ارزیابی ثبت‌نام کرده‌بودند، به این افتخار دست پیدا کرد. 

 «شرکت سیمان زاوه تربت» در سال ۱۳۸۲ با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تٱسیس و با خرید بهترین تجهیزات و ماشین‌آلات از شرکت‌های طراز اول اروپایی با ظرفیت ۳۵۰۰ تن تولید در روز کلنگ زنی و از سال ۱۳۸۸ به جمع تولیدکنندگان سیمان کشور پیوست.   

در پیام محمدرضا توکلی‌زاده مدیرعامل شرکت «سیمان زاوه تربت» که  تعیین کننده خط مشی این مجموعه است، از همان روز نخست تٱکید شده‌است: «ما در سیمان زاوه تربت به شعار کیفیت برتر، دوام بیشتر و مقاومت بالاتر اعتقاد داشته و به آن جامه عمل می‌پوشانیم» . 

در کشاکش جهانی شدن و حذف مرزهای اقتصادی، تنها مجموعه‌هایی به حیات اقتصادی و فنی خود ادامه خواهند داد که از نظر نیروی انسانی خلاق و کارآمد، مدیریت نوین و مبتکر و دانش فنی روزآمد، توان هماوردی با همتایان خویش را چه در منطقه و چه در جهان داشته‌باشند. 

سیمان زاوه تربت با به کارگیری همه امتیازات پیش گفته با بهره‌مندی از ۸۰ سال سابقه صنعت سیمان در کشور و هم‌زمان با نگاه به افق‌های اقتصادی و فناوری فردا، عزم راسخ دارد واحدی نمونه را به صنعت سیمان معرفی کند تا یکی از شایسته‌‌ترین جایگاه‌ها را در بازار مصرف آینده کشور و منطقه احراز نماید. 

گفتنی است «سیمان زاوه تربت» در طی این سال‌ها بارها به عنوان واحد نمونه کیفی استان خراسان، واحد نمونه ملی انرژی، واحد نمونه صنعت سبز کشور و صادرکننده نمونه استانی و ملی برگزیده شده‌است. 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار