رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-06-10 11:24 شماره خبر : 8391 https://sobhtoos.ir/short/Vd0nR 0

تیم فولاد ایرانیان سیرجان قهرمان رقابت‌های بسکتبال سه نفره کارگران مرد کشور به میزبانی تربت‌حیدریه شد.

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ به نقل از ایرنا، در این رقابت‌ها که روز جمعه در  تربت‌حیدریه برگزار شد، تیم‌های پیکان تهران و مازندران به ترتیب دوم و سوم شدند.

مسابقات بسکتبال سه نفره با حضور هشت تیم از استان‌های خراسان رضوی (۲ تیم)، مازندران، سیرجان، تهران، هرمزگان، سمنان و یزد برگزار شد.

رئیس هیئت ورزش کارگری خراسان رضوی در حاشیه رقابت‌ها گفت: بر اساس تعهد کاری هر سال باید حداقل میزبان دو رویداد کشوری در استان باشیم که نخستین آن میزبانی اردوی تیم ملی کوهنوردی بانوان در اردیبهشت امسال بود.

حمیدرضا محمدی یوسف‌آباد افزود: برگزاری مسابقات بسکتبال سه نفره، دومین میزبانی هیئت ورزش کارگری تربت‌حیدریه محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه سه برنامه دیگر نیز تدارک دیده‌ شده است، افزود: پایان شهریورماه جاری میزبانی مسابقات رزمی کارگران کشور در قوچان و در مهرماه میزبان مسابقات کبدی بانوان و مسابقات شنا در مشهد خواهیم بود.

محمدی با بیان اینکه به دنبال کسب امتیاز میزبانی مسابقات لیگ فوتسال کارگران کشور در مشهد نیز هستیم، گفت: از آنجا که قصد داریم میزبانی رقابت‌های کشوری را به شهرستان‌ها واگذار کنیم، بنابراین تاکنون ۱۴ شهرستان در استان فعال شدند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار