رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
شنبه 1403/07/21 Saturday - 2024 12 October السبت ، 9 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-21 10:38 شماره خبر : 9027 https://sobhtoos.ir/short/N2rEr 0
معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی:

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی با بیان این که دولت چهاردهم با شعار «وفاق ملی» و استفاده از همه ظرفیت‌ها و استعدادها و با هدف خدمت به مردم روی کار آمد، گفت: رییس جمهوری ملاک ارزشیابی مسوولان را رضایتمندی مردم می‌داند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ به نقل از خبرگزاری فارس از مشهد، سید هادی طباطبایی امروز شنبه در تکریم و معارفه استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: انقلاب اسلامی در طول ۴۶ سال عمر خود مسیر خدمت را طی کرده است امیدواریم در دولت چهاردهم با توانمندی بیشتر و تکیه به مردم این مسیر خدمت هر چه بیشتر ادامه یابد.

وی افزود: انقلاب اسلامی برای تغییر نگرش و ارزش‌های دیکتارتورمآبانه شکل گرفت. مسئولان نظام هیچ شانی بالاتر از خدمت به مردم برای خود قائل نیستند.

وی با بیان این که رییس جمهوری ملاک ارزشیابی مسوولان را رضایت‌مندی مردم می‌داند که در این مسیر گام بر می‌داریم و گام بر خواهیم داشت، گفت: دولت چهاردهم با شعار «وفاق ملی» یعنی استفاده از همه ظرفیت‌ها و استعدادها و با هدف خدمت به مردم روی کار آمد و در همین مسیر فرزند خراسان دکتر مظفری برای سکانداری نماینده عالی دولت در استان معرفی شد.

طباطبایی تاکید کرد: استاندار جدید فرزند خراسان، فرزند انقلاب، عضوی از خانواده شهیدان و رزمنده دوران دفاع مقدس است و این افتخاری برای استان است که چنین فردی در کسوت مسئولیت جدید وارد خراسان رضوی شده است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار