رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
سه‌شنبه 1403/08/01 Tuesday - 2024 22 October الثلاثاء ، 19 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
فرمانده انتظامی نيشابور خبر داد:

فرمانده انتظامی شهرستان نيشابور از دستگيری متهم به سرقت طلاهای کودکان در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ به نقل از روابط عمومی انتظامی شهرستان نیشابور، حسين احمدی در تشريح اين خبر گفت: در پی اعلام دو مورد شکايت از طرف خانواده دو کودک خردسال در شهر نيشابور مبنی بر سرقت طلاهای فرزندانشان، پیگيری موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پليس آگاهی با پیگيری‌های فنی و انجام تحقيقات ميدانی متوجه شدند متهم پس از شناسایی طعمه‌های خود و اطمينان از همراه داشتن زيورآلات، مرتکب سرقت طلاهای دختران خردسال شده و سپس با موتورسيکلت از محل متواری شده است.

اين مقام  انتظامی با اشاره به اینکه کارآگاهان پليس با اشراف اطلاعاتی متهم را شناسايی و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را در اقدامی ضربتی دستگير کردند، بیان داشت: متهم که در بازجويی‌های به عمل آمده تاکنون به دو فقره سرقت طلا از کودکان اعتراف کرده است و در ادامه يک مالخر نيز در اين خصوص دستگير شد.

احمدی با اشاره به ادامه تحقيقات از متهم جهت کشف ساير سرقت‌های احتمالی ديگر به شهروندان توصيه کرد: در صورت استفاده از زيورآلات و طلا، کودکانشان را تنها رها نکنند و حتی‌الامکان در معابر عمومی از اين وسايل زينتی استفاده نکنند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار