رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
شنبه 1403/06/31 Saturday - 2024 21 September السبت ، 18 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-10-11 09:15 شماره خبر : 5533 https://sobhtoos.ir/short/NEElN 0
مسئول قرارگاه فرهنگی عمار:

مسئول قرارگاه فرهنگی عمار گفت: حماسه نهم دی ملت ایران را در برابر ترفندهای دشمنان و استکبار جهانی واکسینه کرد و موجب شد که توطئه‌های دشمنان یکی بعد از دیگری نقش بر آب شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ حجت‌الاسلام مهدی طائب، دیروز در آیین گرامیداشت حماسه نهم دی در شهرستان خواف گفت: دشمنان و عوامل داخلی و خارجی آن‌ها با ایجاد فتنه در سال 88 در صدد براندازی نظام جمهوری اسلامی بودند ولی آحاد ملت ولایت‌مدار، انقلابی و همیشه در صحنه ایران با حضور باشکوه خود در حماسه نهم دی‌ماه خط بطلانی بر سیاست‌های خصمانه معاندان کشیدند.

وی تصریح کرد: فتنه سال 88 به‌دلیل اختلاف رای و سلیقه نبود بلکه هدف اصلی دشمن از این مسأله ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی و آرمان‌های انقلاب بود ولی در حماسه نهم دی ماه و حضور گسترده مردم در صحنه محکومیت این فتنه‌انگیزی دشمنان، ثابت شد که پروردگار متعال همواره حامی این نظام است.

مسئول قرارگاه فرهنگی عمار با بیان اینکه دستاورد‌های حماسه نهم دی ماه به تدریج برای ما آشکار می‌شود، گفت: به برکت بصیرت دینی و انقلابی مردم و حضور گسترده آنان در صحنه دفاع از دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی که از جمله نتایج حماسه نهم دی ماه است، دشمنان به اهداف خصمانه خود در اغتشاشات سال گذشته دست نیافتند.

طائب از جمله دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی را شکستن انحصار خبری در دنیا برشمرد و افزود: با وجود تلاش دشمنان برای بایکوت خبری جنایت‌ها و تجاوز رژیم اشغالگر قدس در غزه ولی امروز با تلاش رسانه‌ای کشورمان در عرصه بین‌الملل مردم جهان از ابعاد جنایت‌های این رژیم غاصب مطلع می‌شود.

وی فرمایشات امام خمینی(ره) مبنی بر این که ما انقلاب اسلامی را به جهان صادر می‌کنیم را یادآور شد و ادامه داد: مهم‌ترین نتیجه این امر را می‌توان امروزه در بیداری اسلامی ملت‌های مسلمان در برابر جنایت‌های استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی در سطح جهان و به‌خصوص در غزه و فلسطین مشاهده کرد.

مسئول قرارگاه فرهنگی عمار گفت: اگر ایران در جنگ غزه و مقابله با سیاست‌های خصمانه رژیم غاصب صهیونیستی مشارکت داشت تاکنون این رژیم اشغالگر از بین رفته و به تعبیری هفت کفن پوسانده بود.

طائب افزود: هیچ کسی فکر نمی‌کرد که یک روزی جهان غرب مردمش این گونه با ملت ایران همراه شوند و همان شعار‌های ملت ایران را مردم در راهپیمایی‌های فرانسه و پاریس فریاد بزنند.

وی تأکید کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات امسال در ضربه نهایی به ماهیت استکبار جهانی و عواملش مؤثر است و ملت ایران با وجود مشکلات و سختی‌های اقتصادی با شرکت پرشور در انتخابات بار دیگر از دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی حمایت می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار