رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-01-04 09:50 شماره خبر : 6388 https://sobhtoos.ir/short/V1RAZ 0
نماینده ولی فقیه در ناحیه تربت‌جام:

نماینده ولی فقیه در ناحیه تربت‌جام گفت: رهنمودهای مقام معظم رهبری در شروع سال نو برای مدیران و مردم یک راهبرد است و امروز مسئله اصلی کشور اقتصاد و معیشت مردم است.

حجت‌الاسلام مهدی غلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ با بیان اینکه حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم راهبرد اصلی شعار امسال است، اظهار کرد: رهنمودهای مقام معظم رهبری در شروع سال نو برای مدیران و مردم یک راهبرد است و امروز مسئله اصلی کشور اقتصاد و معیشت مردم است.

وی تصریح کرد: دشمنان به دنبال فروپاشی اقتصاد کشور هستند که به همت و تلاش جوانان نتوانستند کاری انجام دهند، امروز منافع ملی و افق آینده نظام روشن است و نسل جوان مایه امید کشورند و پیشرفت‌های کشور در سایر حوزه‌ها امید آفرین است.

نماینده ولی فقیه در ناحیه تربت‌جام با اشاره به این که دشمن به دنبال زمین  زدن دولت انقلابی است اظهار داشت: دشمنان به دنبال ناکارآمد جلوه دادن دولت سیزدهم هستند، دولت سپر ومحور و ستون ولایت است و در حوزه تولی و تبری بسیار خوب عمل کرده است اما مشکلاتی هم دارد که باید برطرف کند.

حجت‌الاسلام غلامی خاطر در پایان نشان کرد: اکنون نظارت بر دستگاه‌ها برای اجرای صحیح این قوانین مهم است، باید با عزم دولت، مجلس و قوه قضائیه نظارت‌های لازم صورت گیرد تا زمینه‌ ورود اقشار مختلف مردم به حوزه‌های اقتصادی تسهیل شود و به این منظور نقش دستگاه‌ قضایی نیز بسیار حائز اهمیت است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار