رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-03-02 18:10 شماره خبر : 7095 https://sobhtoos.ir/short/NBrW1 0
معاون فرمانداری کوهسرخ:

معاون فرمانداری کوهسرخ گفت: شهید رئیسی در طی سه سال با شنیدن همه زخم‌زبان‌ها و تخریب‌ها نه‌تنها دم بر نیاورد، بلکه هرگز اجازه نداد تا حاشیه‌سازی‌ها مانعی برای خدمت او به مردم شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ رضا داروغه بعدازظهر امروز در مراسم عزاداری شهادت رئیس‌جمهور و هیئت همراه که در محل مسجد روستای دهمیان از توابع شهرستان کوهسرخ برگزار شد، با اشاره به دستاوردهای مهم رئیس‌جمهور شهید، آیت‌الله رئیسی اظهار داشت: دستاوردهای سه ساله دولت سیزدهم برای رشد، تعالی و پیشرفت ایران اسلامی در تقویم جمهوری اسلامی ماندگار خواهد ماند.

وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: نسل نو با شنیده‌های خود از تاریخ کشور در امتداد راه شهیدان رجایی و باهنر، این سیره، منش و الگوی بی بدیل مخلص و خدمتگزار پرافتخار را با تلاش‌های شهدای خدمت به‌ویژه آیت‌الله شهید رئیسی شناختند. 

معاون فرماندار کوهسرخ با تأکید بر اینکه رئیس‌جمهور ولایت‌مدار و شهید ما، در طی سه سال با شنیدن همه زخم‌زبان‌ها و تخریب‌ها نه‌تنها دم برنیاورد، بلکه هرگز اجازه نداد تا حاشیه‌سازی‌ها مانعی برای خدمت او به مردم شود، تصریح کرد: تردیدی نیست که سرنوشت و فرجام کسی که خود را وقف خدمت بی‌منت و خالصانه به مردم سرزمین خود می‌کند، نباید بهایی کمتر از شهادت داشته باشد.

وی همچنین در ادامه با بیان اینکه شهادت هنر مردان خداست و نصیب هر کسی نخواهد شد، اذعان کرد: شهید آیت‌الله رئیسی همچون استاد فرزانه و دانشمند شهید آیت‌الله بهشتی مظلوم بود و مظلوم زیست و تنها دغدغه‌ او اجرای طرح‌ها و برنامه‌هایی بود که در انتخابات بر سر آن با مردم میثاق بسته بود.

داروغه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری خطاب به ملت ایران که هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نمی‌آید، عنوان کرد: ایران اسلامی بارها و بارها داغدار از دست دادن شخصیت‌های بی‌بدیلی همچون حضرت امام راحل (ره)، شهیدان رجایی، باهنر، بهشتی، مطهری و سرداران بزرگی همچون صیادها، شوشتری‌ها، سلیمانی‌ها و... بوده؛ اما همواره با عزمی راسخ‌تر از پیش در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری با وامداری از خون با برکت همین شهدا، مصمم‌تر به مسیر خود ادامه داده است.

وی همچنین تشریح کرد: برجسته‌ترین اقدام عملی دولت سیزدهم با رویکرد مردمی رئیس‌جمهور مکتبی شهید، تحقق عملی الگوی حکمرانی محلی در همه ابعاد ممکن بود که ناشی از باور و اراده استوار آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در تحقق آرمان اصیل و والای انقلاب اسلامی است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار