رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1402-10-21 10:35 شماره خبر : 5688 https://sobhtoos.ir/short/NggRN 0
رئیس اداره آب و فاضلاب خواف:

مدیر اداره آب و فاضلاب خواف: زیرساخت‌های آب شرب چهار روستای این شهرستان مرزی در قالب عملیات اصلاح شبکه آبرسانی با اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریال تقویت می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ محسن چهکندی رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان خواف در گفتگو با صبح توس از تخصیص ۱۳۰ میلیارد ریال جهت نوسازی خطوط لوله آب و فاضلاب برخی روستاهای خواف خبر داد.

وی افزود: پیشرفت این پروژه که شامل نوسازی ۱۵۰۰ انشعاب و اصلاح ۳۵ هزار متر شبکه توزیع و خطوط فرسوده آب است، ۸۵ درصد اعلام شده است.

 

 چهکندی خاطرنشان کرد: اجرای این فرایند توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی ثامن‌الائمه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی امور آب و فاضلاب شهرستان خواف در حال انجام است.

 

 وی ادامه داد: تکمیل این پروژه منجر به کاهش حوادث شبکه، هدررفت آب و تأمین کسری آب شرب افزون بر ۸ هزار نفر جمعیت روستایی در چهار روستای سیجاوند، ولی‌آباد، چمن‌آباد و نصرآباد بخش سلامی شهرستان خواف می‌شود.

 

 مدیر امور آب و فاضلاب خواف خاطرنشان کرد: وضعیت تولید و مصرف آب شرب در بیشتر این مناطق در نقطه سربه‌سر است که با اجرای این پروژه مشکلات موجود تا حد زیادی برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار