رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
1402-11-21 09:13 شماره خبر : 5935 https://sobhtoos.ir/short/4x3xN 0
فرماندار کاشمر خبر داد:

فرماندار کاشمر از تأیید نهایی ۴۶ داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کاشمر، بردسکن، خلیل‌آباد و کوهسرخ خبر داد.

حجت‌الله شریعتمداری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ اظهار داشت: با پایان‌ یافتن مهلت قانونی بررسی صلاحیت داوطلبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ۴۶ نفر تأییدیه نهایی شورای نگهبان را برای رقابت یک کرسی مجلس در حوزه انتخابیه کاشمر، بردسکن، خلیل‌آباد و کوهسرخ دریافت کردند.

وی با بیان اینکه لیست نهایی افراد تأیید صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان و هیئت نظارت به ستاد انتخابات ارسال شد، خاطرنشان کرد: بر این‌ اساس این تعداد تأیید صلاحیت شده برای رقابت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مرکز حوزه انتخابیه کاشمر، بردسکن، خلیل‌آباد و کوهسرخ وارد مرحله رقابت انتخاباتی شدند.

رئیس حوزه انتخابیه کاشمر، بردسکن، خلیل‌آباد و کوهسرخ با تأکید بر اینکه از این تعداد ۴۲ نفر مرد و چهار نفر زن هستند، تصریح کرد: نسبت به دوره گذشته ۷۱ درصد داوطلبان نهایی انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کاشمر، بردسکن، خلیل‌آباد و کوهسرخ افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه امکان تغییر حوزه هم توسط داوطلبان تأیید صلاحیت شده از امروز تا ۲۵ بهمن‌ماه در سامانه داوطلب وجود دارد که بر این‌ اساس داوطلبان می‌توانند فرایند تغییر حوزه را در سامانه ثبت کنند، عنوان کرد: زمان انصراف داوطلبان مجلس شورای اسلامی حداکثر ۷۲ ساعت قبل از آغاز رأی‌گیری است.

شریعتمداری با بیان اینکه داوطلبانی که صلاحیت آن‌ها در هیئت مرکزی نظارت تأیید شده ولی توسط شورای نگهبان رد صلاحیت شدند یا صلاحیت آن‌ها احراز نشده، تا ۲۳ بهمن‌ماه فرصت دارند اعتراض خود را نسبت به رأی صادره ثبت کنند، تشریح کرد: همه باید برای جذب مشارکت حداکثری اهتمام ویژه داشته باشند و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

وی ضمن تأکید بر اجرای قانون در تمامی فرایندهای برگزاری انتخابات، اذعان کرد: رقابت واقعی، مشارکت قوی، سلامت حقیقی و امنیت کامل شعار ما در تمامی فرایندهای برگزاری انتخابات است و امیدواریم همانند رویدادهای پیشین سیاسی در کاشمر شاهد حضور حداکثری و پرشور مردم در صحنه انتخابات باشیم.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار