رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-05-09 13:57 شماره خبر : 8028 https://sobhtoos.ir/short/ernoR 0
نماینده مردم مشهد در مجلس:

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارنامه غلام‌رضا تاجگردون در مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گرفته است اما این بررسی اشکال دارد.

علی‌اصغر نخعی‌راد در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ با بیان اینکه اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون در مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گرفته است اما این بررسی اشکال دارد، اظهار کرد: براساس آئین‌نامه مجلس شورای اسلامی وقتی به اعتبارنامه فردی اعتراض می‌شود باید از شورای نگهبان استعلام شود که آیا ایراداتی که نماینده معترض گرفته، مورد نظر شورای نگهبان بوده است یا خیر.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: در پی اعتراض به اعتبارنامه یک نماینده  باید استعلام شود که آیا شورای نگهبان با توجه به اشکال نماینده معترض، صلاحیت فرد مذکور را تایید کرده است یا خیر.

وی با تأکید بر این‌که استعلام از شورای نگهبان باید به صورت کتبی و توسط شعب صورت گیرد، تصریح کرد: شعبه مربوطه اعتبارنامه تاجگردون از کارشناس شورای نگهبان به صورت تلفنی استعلام گرفته است.

نخعی‌راد ابراز کرد: رئیس مجلس شورای اسلامی باید به این استعلام تلفنی توجه نمی‌کرد و در نتیجه اعتبارنامه تاجگردون را در صحن بررسی نمی‌شد تا زمانی که شعبه بر اساس استعلام کتبی نظر دهد و در نهایت در مجلس بررسی شود. 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار