رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1402-12-23 15:49 شماره خبر : 6311 https://sobhtoos.ir/short/4kjlz 0
فرماندار رشتخوار:

فرماندار رشتخوار گفت: اقلام ضروری و مصرفی مردم در بازار شهرستان نباید تفاوت قیمت داشته باشد و این امر نیازمند بازرسی‌های مکرر است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح‌توس»؛ بعدازظهر امروز جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان رشتخوار به ریاست حسین باهوش فرماندار رشتخوار و با حضور معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و سایر اعضای مربوطه در محل فرمانداری تشکیل شد.

 

فرماندار رشتخوار در جلسه ستاد تنظیم بازار، گفت: باتوجه‌به اینکه در آستانه پایان سال و ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز هستیم، تأکیدداریم در این ایام به‌گونه‌ای عمل نشود که در بازار خلأ و کمبودی احساس گردد.

 

حسین باهوش ادامه داد: در بحث تأمین و توزیع اقلام ضروری مردم نظارت لازم انجام شود و باتوجه‌به تجربه‌های سال‌های قبل تلاش کنیم از همین اکنون ذخیره‌سازی گوشت مرغ و گوشت قرمز را داشته باشیم تا در زمان کمبودهای احتمالی بتوانیم کنترل لازم بر بازار را داشته باشیم.

 

وی اذعان داشت: نظارت بر بازار مقوله بسیار مهمی است، کارشناسان ادارات جهاد کشاورزی و صمت بازرسی‌های لازم را داشته باشند و با افراد متخلف بر اساس قانون برخورد کنند.

 

وی تأکید داشت: اقلام ضروری و مصرفی مردم در بازار شهرستان نباید تفاوت قیمت داشته باشد و این امر نیازمند بازرسی‌های مکرر است.

انتهای خبر/

 

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار