رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
سه‌شنبه 1403/06/27 Tuesday - 2024 17 September الثلاثاء ، 14 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-06-18 15:08 شماره خبر : 8503 https://sobhtoos.ir/short/VljM5 0
رئیس دانشگاه تربت‌حیدریه خبر داد:

رئیس دانشگاه تربت‌حیدریه گفت: در راستای برنامه‌های توسعه‌ای دانشگاه تربت‌حیدریه دو پروژه علمی و عمرانی با اعتبار ۲۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «تابان تربت»؛ عباس خاشعی سیوکی ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از این پروژه‌ها اظهار کرد: پروژه نخست ساختمان مرکزی دانشگاه است که فاز دوم آن با یک‌هزار و 100 متر مربع زیربنا و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری رسید. 

وی تصریح کرد: با افتتاح این ساختمان، بخش اداری شامل حوزه ریاست و معاونت‌ها از ساختمان قبلی به این مکان منتقل و فضای قبلی تبدیل به محیط آموزشی شده‌ است. 

وی با بیان اینکه طبق برنامه توسعه‌ای دانشگاه باید هر سال یک‌هزار و 500 متر به فضای آموزشی دانشگاه اضافه شود، گفت: با توجه به جمعیت ۲ هزار و ۲۰۰ نفری دانشجو در این دانشگاه یکی از مشکلات اصلی ما فقدان فضای کامل و جامع است که با افتتاح این ساختمان و طبقه فوقانی آن در سال آینده فضای آموزشی بیشتری در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد. 

خاشعی در تشریح پروژه علمی دانشگاه تربت‌حیدریه گفت: بخش زیرساخت میز کار مجازی با اعتبار ۱۲.۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید که از این طریق دسترسی به میز کارهای مجازی از هر نقطه و با هر دستگاه در قالب یک مدیریت امن و متمرکز انجام می‌شود. 

رئیس دانشگاه تربت‌حیدریه گفت: همچنین برقراری تماس‌های صوتی با کیفیت بالا از طریق شبکه و اینترنت که هزینه‌های کمتری را نسبت به تلفن‌های سنتی در بردارد، میسر می‌شود. 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار