رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
سه‌شنبه 1403/07/24 Tuesday - 2024 15 October الثلاثاء ، 12 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-22 08:25 شماره خبر : 9046 https://sobhtoos.ir/short/N30w9 0
رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی تربت‌حیدریه:

رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی تربت‌حیدریه گفت: استخر آبگرم امیرالمومنین علیه‌السلام متعلق به آموزش و پرورش این شهرستان هم‌اکنون در حال به‌روزرسانی است و به یک مجموعه آبی تبدیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ هادی مرادزاده شنبه شب در بازدیدی که به‌همراه معاون پشتیبانی و اداری آموزش و پرورش از استخر امیرالمومنین علیه‌السلام انجام گرفت، اظهار کرد: در بازسازی این مجموعه از اجناس باکیفیت استفاده شده و نسبت به هزینه‌هایی که صورت گرفته پیشرفت و کیفت چشم‌گیر است. 

وی تصریح کرد: به‌روزرسانی و افزودن ویژگی‌های کاربردی به استخر امیرالمومنین علیه‌السلام نشان از شروع رقابت در بین اماکن آبی شهرستان دارد که این امر به ارائه خدمات با کیفیت به همشهریان منجر می‌‌شود. 

مرادزاده گفت:  هیات شنا با تمام ظرفیت و کمیته‌های تخصصی آماده همکاری در زمینه آموزش و حتی مشاوره برای توسعه این مجموعه است. 

وی با بیان اینکه ۹۰ درصد از شناگران ما و اعضای تیم شنای شهرستان از دانش‌آموزان هستند، گفت: استخر سرپوشیده‌ امیرالمومنین علیه‌السلام متعلق به آموزش و پرورش، قدمت زیادی دارد و حدود یک سال است درحال تعمیرات اساسی است. 

رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی تربت‌حیدریه گفت: از جمله تغییرات این مجموعه، کاشی‌کاری و لوله‌کشی مجدد استخر، اضافه شدن استخر کودکان و در  قسمت vip اضافه شدن حمام ترکی، اتاق ماساژ، اتاق بخار سرد، تغییرات اساسی تاسیسات می‌باشد. 

بازرس اماکن آبی خراسان رضوی اضافه کرد: تلاش ما براین است که تمامی مجموعه‌های آبی و استخرهای شنا، استانداردها و الزامات عمومی اماکن آبی را رعایت کنند و با همکاری هیات شنا مسیر پیشرفت و ارتقای ورزش شنا در شهرستان را تحقق بخشند. 

مرادزاده بیان کرد: در استخر امیرالمومنین علیه‌السلام کار بزرگی درحال انجام است که با وجود کمبود اعتبارات آموزش و پرورش، این اقدام نشان از مدیریت ریسک، برنامه‌ریزی و پیگیری هدفمند مسئولان مربوطه دارد که نتیجه آن اضافه شدن یک مجموعه آبی با کیفیت به  چرخه ورزش شنای شهرستان است. 

همچنین معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره آموزش و پرورش تریت‌حیدریه افزود: تاکنون مبلغی بالغ بر ۳ میلیارد تومان درخصوص تعمیرات و توسعه این مجموعه هزینه شده که حدود یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان توسط نماینده مجلس جذب شده‌است. 

میثم سالاری ادامه داد: در بازسازی و تعمیرات این استخر سعی کرده‌ایم از بهترین اجناس استفاده کنیم تا یک بازسازی اصولی انجام شود، لذا امیدواریم تا اواسط آبان‌ماه مجموعه آبی امیرالمومنین علیه‌السلام بازگشایی شود. 

انتهای خبر/ 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار