رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-06-20 10:39 شماره خبر : 8530 https://sobhtoos.ir/short/VMlod 0
رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی:

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: استاندار خراسان رضوی بر اساس وفاق ملی و شاخصه‌هایی همچون شایسته‌سالاری، سلامت و پاک‌دستی انتخاب خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ به نقل از خبرگزاری مهر، محسن زنگنه اظهار کرد: بر اساس مذاکراتی که این مجمع با رئیس‌جمهوری قبل از رأی اعتماد مجلس به وزیران داشته است استاندار بر اساس وفاق ملی و شاخصه‌هایی همچون شایسته‌سالاری، سلامت و پاک‌دستی انتخاب خواهد شد.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی افزود: باتوجه‌به برخی اخبار و گمانه‌زنی‌های منتشر شده در رسانه‌ها هرگونه تعیین مصداقی توسط مجمع نمایندگان استان برای تعیین استاندار خراسان رضوی تکذیب می‌شود.

وی ادامه داد: برای تعیین مدیریت کلان استان در مجمع نمایندگان، نقطه نظرات و شاخص‌هایی مطرح شد و بر اساس گمانه‌زنی‌هایی که در فضای مجازی و رسانه‌ای وجود دارد بیش از ۲۰ نفر برای تصدی استانداری مطرح شده‌اند؛ اما در نهایت مجمع هیچ‌گونه تصمیمی در خصوص مصادیق جایگاه استانداری اتخاذ نکرد.

زنگنه گفت: تصمیم‌گیری در خصوص استاندار توسط دولت انجام خواهد شد و مقرر شد طی جلساتی در روزهای آینده با وزارت کشور و معاونان رئیس‌جمهور نکات و دغدغه‌ها و مطالب مشورتی مجمع به اطلاع دولت برسد.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی افزود: نگاه دولت منطبق بر وفاق ملی است و نگرش صرف حزبی و گروهی و جناحی به‌طورقطع نمی‌تواند کشور را در مسیر رشد و تحقق اهداف مدنظر در برنامه‌های کلان برساند.

وی اضافه کرد: استاندار خراسان رضوی به طور حتم در تعامل و مشورت با مجمع نمایندگان خراسان رضوی، نماینده ولی‌فقیه در استان، تولیت آستان قدس رضوی و سایر فرهیختگان و نخبگان استان و همه کسانی که رأی و نظر آنها مؤثر و ارزشمند خواهد بود تعیین می‌شود.

زنگنه گفت: خواهش من از احزاب استان این است که به شعار وفاق ملی و شایسته‌سالاری رئیس‌جمهوری و همچنین احقاق حقوق استان در راستای توسعه خراسان رضوی پایبند باشند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار