رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
امام جمعه خلیل‌آباد:

امام جمعه خلیل‌آباد گفت: در شهرستان خلیل‌آباد متأسفانه هیچ دانشگاهی نداریم و احداث دانشگاه یکی از مطالبات جدی مردم شهرستان است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ حجت‌الاسلام محمدعلی دستجردی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان خلیل‌آباد با اشاره به مسائل این شهرستان که باید مدنظر مسئولان قرار گیرد، اظهار داشت: در هر شهرستانی اگر به مسائل علمی آن شهرستان پرداخته نشود و جایگاه علمی نداشته باشد، آن شهرستان نمی‌تواند جایگاه خوبی در کشور داشته باشد.

وی با بیان اینکه مراکز علمی می‌تواند بنیه آن جامعه را محکم کند، خاطرنشان کرد: در شهرستان خلیل‌آباد متأسفانه هیچ دانشگاهی نداریم و احداث دانشگاه یکی از مطالبات جدی مردم شهرستان است.

امام جمعه خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه پیگیری‌های که درگذشته انجام شده جای خود باقی است؛ ولی باید پیگیری‌های جدی‌تری در زمان فعلی انجام شود، تصریح کرد: با این جریان نمی‌توان راضی شد که درگذشته کار انجام شده و این مهم است که ما باید دانشگاه و مرکز علمی در شهرستان داشته باشیم و مسئولان شهرستان باید این موضوع را دنبال کنند.

وی همچنین در ادامه اذعان کرد: اگر مرکز علمی در شهرستان راه‌اندازی شود می‌توان بنیه علمی شهرستان را تقویت کرد و همچنین فرزندان جوان خلیل‌آباد از ظرفیت دانشگاه برای تقویت جایگاه خود استفاده کنند و همچنین شهرستان هم کارهای علمی خود را به‌وسیله دانشگاه انجام دهد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار