رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-03-03 07:50 شماره خبر : 7098 https://sobhtoos.ir/short/4x9yx 0
نماینده خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری؛

آیت الله مغیسه: شهید آیت الله رئیسی در اطاعت از نائب امام زمان عج، امام خمینی ره و مقام معظم رهبری مطیع کامل و ذوب در ولایت بود.

آیت الله غلامرضا مغیسه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح‌توس»؛ با اشاره به شخصیت والای شهید آیت الله رئیسی گفت: شهید رئیسی به معنای واقعی کلمه سرباز امام زمان (عج) بود و اساسی‌ترین شرط سربازی امام زمان (عج) اطاعت محض از نائب ایشان است.

وی افزود: شهید آیت الله رئیسی در اطاعت از نائب امام زمان (عج)، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری مطیع کامل و ذوب در ولایت بود. 

نماینده خبرگان رهبری استان خراسان رضوی ادامه داد: مطیع محض ولایت بود ویژگی بسیار ارزشمندی است و این ویژگی در وجود آیت الله رئیسی با بینش و درایتی که نتیجه تقوا و تحصیل او در حوزه علمیه بود همراه شده بود که حاصل این ویژگی، مدیریت خالصانه و پرتلاش او بود که مردم شاهد آن بودند.

وی خاطر نشان کرد: تلاش شبانه‌روزی شهید آیت الله رئیسی برای رفع مشکلات مردم از این جهت بود که این خدمت را برای خود همانند نماز شب، عبادت می‌دانست در حالی که این مسئله از رفتار آن شهید والامقام کاملا مشهود بود.

آیت الله مغیسه با اشاره به دوران خدمت پرافتخار آیت الله رئیسی از ابتدای انقلاب تا کنون، ادامه داد: نوع نگرش خدمت رسانی شهید رئیسی از بدو انقلاب تا کنون در هر پست و مسئولیت، بیانگر توجه خاص ایشان به مستضعفين و محرومان جامعه بود چرا که بعد از شهادت ایشان شاهد داغ بر دل نشسته بسیاری از محرومان هستیم.

وی عنوان کرد: وقتی کسی با این نگاه و تعهد که حاصل ایمان، تقوا و اطاعت محض از ولایت است وارد میدان خدمت‌رسانی شود شب و روز نمی‌شناسد که شهید رجایی و سردار سلیمانی نمونه‌های برجسته در این زمینه هستند.

نماینده مجلس خبرگان استان خراسان رضوی تاکید کرد: وظیفه‌ای که بر عهده ملت است این است که برای انتخاب رئیس جمهور آینده کشور این ویژگی ها را در نظر بگیرند که در اینصورت شاهد تلاش، فعالیت و دلسوزی برای مردم باشیم.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار