رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
مسیری پر از افتخار؛

پیر و جوان کودک و نوجوان زن و مرد بازاری و کشاورز همه و همه اینجا حضور داشتند و با حضور خود بار دیگر برگ‌زرینی بر دفتر تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی و حضور مردمان سرزمین فروغ آفتاب به ثبت رساندند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ آمده بودند تا بگویند ما هستیم، پیر و جوان کودک و نوجوان زن و مرد بازاری و کشاورز همه و همه اینجا حضور داشتند و با حضور خود بار دیگر برگ‌زرینی بر دفتر تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی و حضور مردمان سرزمین فروغ آفتاب به ثبت رساندند.


ساعت ۹ صبح روز یکشنبه ۲۲ بهمن‌ماه نیم ساعتی به آغاز راهپیمایی در شهرستان رشتخوار هنوز مانده بود در گوشه و کنار مردم از ساعت‌های اولیه صبح برای شرکت در راهپیمایی از چهار خیابان متصل به میدان ۲۲ بهمن شهر رشتخوار خود را به مکان آغاز راهپیمایی رسانده بودند.


اولین موضوعی که نظر من را به خود جلب کرد، حضور دو مادربزرگ در حاشیه میدان ۲۲ بهمن شهر رشتخوار قبل از شروع راهپیمایی بود که برای آغاز راهپیمایی با براکارتهای در دست گرفته دور میدان نشسته بودند.


معلم‌ها به همراه دانش آموزان در مسیرهای منتهی به نقطه آغاز راهپیمایی با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خود را به میدان برای حضور در راهپیمایی می‌رساندند.


در این میان دوچرخه‌سواری که دوچرخه خود را به پرچم مقدس نظام جمهوری اسلامی آراسته بود، نظر من را به خود جلب کرد، دوچرخه‌سواری که از یکی از روستاها بافاصله ۲۰ کیلومتر با رکاب‌زنی خود را به مرکز شهرستان برای حضور در راهپیمایی رسانده بود.


در این میان نوجوان‌ها و جوان‌ها از علت حضور خود در راهپیمایی می‌گفتند، آن‌ها اظهار می‌کردند که برای کوری چشم دشمنان به میدان و صحنه آمدند تا بگویند دهه هشتادی‌ها با علم بر بصیرت خود به صحنه آمده‌اند و آنچه دشمن از کم‌رنگ و کم جلوه نشان دادن حضور نوجوانان و جوانان درصحنه در ذهن خود تداعی می‌کند، تنها خیالی است که باید آن را با خود به گور ببرد.



پس از اجرای گروه‌های سرود دانش‌آموزی، آغاز راهپیمایی از میدان ۲۲ بهمن در شهر رشتخوار رقم خورد، جمعیت پشت سر هم با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل مسیر خود را به سمت نقطه پایانی راهپیمایی آغاز کردند.


امسال طبق روال هرساله من برای تصویربرداری از مردم و حضور آن‌ها در راهپیمایی شروع به تصویر‌برداری کردم و موفق شدم تا تصاویر زیادی از حضور مردم، زن و مرد را در قاب دوربین بار دیگر پرفروغ‌تر از سال‌های قبل به تصویر بکشم.


اما آن چیزی که امسال احساس کردم حضور متفاوت و باشکوه مردم در راهپیمایی نسبت به سال‌های قبل بود باوجوداینکه دشمنان حضور مردم را کمرنگ پیش‌بینی می‌کردند، اما جمعیت افزون‌تر نسبت به سال‌های قبل به میدان آمده بودند، و این حضور تنها یک معنا داشت، آن‌هم این بود آن‌ها آمده بودند تا بگویند انقلاب و نظام خود را همواره دوست دارند و دشمن همچنان در محاسبات خود دچار اشتباه است.

انتهای خبر/

آمده بودند تا بگویند ما پای انقلابمان هستیم
آمده بودند تا بگویند ما پای انقلابمان هستیم
آمده بودند تا بگویند ما پای انقلابمان هستیم
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار