رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/04/08 Friday - 2024 28 June الجمعة ، 22 ذو الحجة ، 1445
ساعت
1403-04-04 08:00 شماره خبر : 7586 https://sobhtoos.ir/short/V1Rpr 0
مدیر مرکز رشد نوآوری سرخس خبر داد:

مدیر مرکز رشد نوآوری سرخس گفت: الگوی توسعه نوآوری مرکز رشد نوآوری سرخس به جنوب کشور و پالایشگاه گاز پارسیان نشر پیدا کرد‌‌.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ به نقل از نسیم سرخس، یونس نیک‌پرست با بیان اینکه سرخس پیشگام توسعه نوآوری در صنعت نفت و گاز کشور است، اظهار کرد: الگوی مرکز رشد پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد سرخس با موفقیت‌های چشمگیری که داشته به سرعت در حال توسعه است و بدنه صنعت نفت از تمامی نقاط کشور در حال راه‌اندازی مراکز نوآوری با الگوبرداری از این مرکز هستند.

مدیر مرکز رشد نوآوری سرخس بیان کرد: در حال حاضر برای شرکت‌های مختلف حوزه صنعت نفت و گاز کشور با مشاوره‌هایی که می‌دهیم، به‌دنبال ایجاد زنجیره‌ای هم‌افزا از مراکز رشد نفت و گاز در کشور هستیم و می‌توان گفت حالا پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد و مرکز رشد نوآوری سرخس پرچم‌دار ایجاد مراکز نوآوری در وزارت نفت است.

وی خاطرنشان کرد: در آخرین فعالیت انجام شده با آموزش و مشاوره‌ای که به همکارانمان در پالایشگاه گاز پارسیان از طریق مرکز رشد نوآوری سرخس داده شد، مرکز نوآوری و فناوری این شرکت هم با الگوبرداری از سرخس با هدف بهره‌برداری مردم شهرهای «لامِرد» و «مُهر» راه‌‌اندازی شد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار