رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
دوشنبه 1403/07/02 Monday - 2024 23 September الاثنين ، 20 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-11-24 09:01 شماره خبر : 5989 https://sobhtoos.ir/short/en039 0

حجت‌الاسلام‌ مهدی شجاع، در حکمی از سوی معاون وزیر و رئیس سازمان حج و زیارت به‌عنوان سرپرست مدیریت حج و زیارت استان خراسان رضوی منصوب شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ به نقل از روابط‌عمومی حج و زیارت خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌ مهدی شجاع، در حکمی از سوی معاون وزیر و رئیس سازمان حج و زیارت به‌عنوان سرپرست مدیریت حج و زیارت استان خراسان رضوی منصوب شد.

در این حکم آمده است که حجت‌الاسلام‌ مهدی شجاع به‌موجب این ابلاغ به‌عنوان «سرپرست مدیریت حج و زیارت استان خراسان رضوی» منصوب می‌شود.

 در ادامه این حکم ذکر شده، امید است با اتکا به خداوند متعال و توجه به منویات مقام معظم رهبری و در اجرای سیاست‌های دولت مردمی با به‌کارگیری تمام استعداد و توان خود ضمن هماهنگی با معاونین و مدیران کل سازمان، همکاری و همدلی با نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری و کارگزاران زیارتی استان خراسان رضوی در راستای پیشبرد اهداف سازمان با رعایت اصل خدمت هرچه بیشتر به زائران بیت‌الله الحرام، حرم شریف نبوی (ص) و ائمه بقیع (ع) و اعتاب مقدس در کشورهای عراق و سوریه و حفظ منافع، مصالح و گسترش خدمت به آنان در جهت نیل به پیشرفت روزافزون و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موفق و مؤید باشید.

پیش‌ازاین جواد شاد رئیس حج و زیارت خراسان رضوی بوده است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار