رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
یکشنبه 1403/07/01 Sunday - 2024 22 September الأحد ، 19 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-11-07 18:10 شماره خبر : 5818 https://sobhtoos.ir/short/4XogN 0
مسئول اعتکاف مادر و کودک نیشابور خبر داد:

مسئول اعتکاف مادر و کودک نیشابور از برپایی نخستین اعتکاف مادر و کودک در این شهرستان خبر داد.

ارینب نوری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ با اشاره به اینکه امسال و برای نخستین بار اعتکاف مادر و کودک در نیشابور برگزار شد، گفت: در این اعتکاف حدود ۷۰ مادر و کودک از برنامه‌های معنوی این مراسم بهره‌مند شدند.

وی بیان داشت: فراهم کردن وسایل بازی و مهد کودک و کارگاه کار با کودک باعث شد تا مادران در فضایی آرام و با اطمینان خاطر به برنامه‌های عبادی خود مشغول باشند.

مسول اعتکاف مادر و کودک نیشابور با اشاره به اینکه هدف از برپایی این اعتکاف نشان دادن شکوه مادری بود تا مادران با وجود یک یا چند فرزند، بتوانند در اعتکاف شرکت کنند، عنوان کرد: برخی مادران معتکف، به همراه چهار یا سه فرزند خود در این مراسم معنوی شرکت کردند.

نوری برپایی حلقه‌های صالحین، دعوت از بانوان موفق نیشابور، برگزاری جلسات بصیرتی، جوانی جمعیت و فرزند‌آوری را از جمله برنامه‌های این مراسم عنوان کرد.

وی با بیان اینکه این مراسم معنوی در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) نیشابور برپا شد، خاطرنشان کرد: مجموعه‌هایی همچون پایگاه بسیج خواهران‌ امین‌الله، حوزه حضرت مریم (س)، جامعه القرآن، مرکز مردمی نفس، کانون فرهنگی تبلیغی شاخه طوبی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی نیشابور و مجمع ملی فعالان جمعیت نیشابور در برپایی این مراسم معنوی مشارکت داشتند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار