رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
دوشنبه 1403/07/02 Monday - 2024 23 September الاثنين ، 20 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-12-17 08:17 شماره خبر : 6235 https://sobhtoos.ir/short/Ng583 0
مسئول سازمان فضای مجازی بسیج:

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج گفت: پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج نسبت به سال گذشته متفاوت و با سطح کیفی بالاتری در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ مسلم معین، در حاشیه دومین روز پنجمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج اظهار داشت: سطح کیفی این رویداد بالاتر از سایر دوره هاست؛ هم تیم‌های جدید به جمع شرکت کنندگان این دوره رسیدند و به مرحله نهایی رسیدند و هم تیم‌هایی که قبلا برتر بودند و امسال هم رتبه آورده‌اند و در این مرحله حاضر شدند، برآورد ما این است که کار خیلی متفاوت است و سطح کیفی هم بالاست.

وی در ادامه بیان داشت: در فاصله ۱۸ ساعت به پایان رویداد هستیم و فردا این رویداد به پایان می‌رسد و شاهد هیجان شرکت کنندگان در این رویداد مردمی هستیم.

معین با بیان اینکه بزرگترین شاخصه رویداد، کیفیت و خروجی آن است، تصریح کرد: شرکت کنندگان ایده‌های خوبی دارند، مسئولین ذی ربط دولتی، کشوری و لشکری در جمع ما در این رویداد مردمی بودند و ایده‌هایی که وجود دارد، قابلیت بهره برداری دارند.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج در پایان گفت: فرایند رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج خیلی خوب است و سوژه رویداد هم برآیند موضوعاتی است که در استان‌ها مطرح شده و هیات داوران هم همین نظر را داشتند. شرکت کنندگان هم استقبال خوبی نسبت به سوژه این رویداد در خصوص جبهه مقاومت و نشان دادن جنایت‌های رژیم صهیونیستی بر علیه ملت مظلوم غزه خود نشان داده‌اند و اقدام با تولیدات دیجیتالی کرده‌اند.

انتهای خبر/

منبع: راه دانا

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار