رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-10-10 10:41 شماره خبر : 5526 https://sobhtoos.ir/short/NDM24 0
فرمانده سابق سپاه امام رضا (ع):

فرمانده سابق سپاه امام رضا (ع) گفت: مردم در حماسه ۹ دی با اتکا و اعتماد به ولایت‌فقیه به میدان آمدند و بساط فتنه ۸۸ را جمع و توطئه‌های دشمنان جمهوری اسلامی ایران را خنثی کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ سردار غلامرضا احمدی صبح امروز در مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی‌ماه که در محل مصلی مسجد جامع شهر خلیل‌آباد با حضور پر شور مردم برگزار شد، اظهار داشت: ملت ایران قابل معاوضه با هیچ ملت دیگری نیست و مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران باید تمام تلاش خود را برای خدمت‌رسانی هر چه‌بهتر به این ملت به کار بگیرند.

وی همچنین در ادامه با بیان اینکه دشمنان توطئه‌های زیادی در فتنه ۸۸، در فتنه ۹۶، در فتنه ۱۴۰۲ و در دفاع مقدس برای ایران اسلامی چیده بودند، خاطرنشان کرد: اگر ملت ایران و جوانان این مرزوبوم در مقابل این توطئه‌ها سینه سپر نکرده بودند امروزه باید در خیابان‌های مشهد و شهرهای دیگر با دشمنان می‌جنگیدیم.

فرمانده سابق سپاه امام رضا علیه‌السلام با تأکید بر اینکه براندازان در فتنه ۸۸ و در روز عاشورا منازعات را از مباحث سیاسی به سمت مباحث دینی بردند و این بود که مردم دیگر تاب نیاوردند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری بعد از فتنه ۸۸ فرمودند که بسیج در فتنه ۸۸ پرچم‌دار بصیرت بود.

وی با اشاره به اینکه بسیجیان نباید بسیج را تنها محدود به یک سازمان کنند؛ بلکه بسیاری از مراجع، شهدا، دانش‌آموز، معلم و... و هر فردی که دل در گروی این نظام و انقلاب دارد بسیجی است، اذعان کرد: این از افتخارات بزرگ ملت ما است که در فتنه ۸۸ برخی از بزرگان صاحب‌منصب شکنجه شده زندان رفته، فتنه‌گر میدان بودند و شناسایی شدند.

سردار احمدی همچنین در ادامه عنوان کرد: مقام معظم رهبری سال ۸۹ و بعد از فتنه در سخنرانی فرمودند که اطلاعات موثقی به دست من رسیده که دشمنان جمهوری اسلامی ۱۵ سال روی پروژه فتنه ۸۸ کار کردند، پول گذاشتند، سازماندهی کردند، آدم تربیت کردند تا جمهوری اسلامی را از پای دربیاورند و این فتنه جمهوری اسلامی را تا لبه پرتگاه سقوط پیش برد.

وی با بیان اینکه فتنه‌ای که جمهوری اسلامی را تا لبه پرتگاه سقوط پیش برد با همراهی برخی از فریب‌خوردگان شکل گرفت، تشریح کرد: مردم در حماسه ۹ دی با اتکا  و اعتماد به ولایت‌فقیه به میدان آمدند و بساط فتنه ۸۸ را جمع و توطئه‌های دشمنان جمهوری اسلامی ایران را خنثی کردند.

فرمانده سابق سپاه امام رضا علیه‌السلام با اشاره به اتفاقات غزه، ابراز کرد: حمایت‌های آمریکا و اروپا از صهیونیست‌ها باعث شد مردم دنیا دیگر مرزی بین اسرائیل، آمریکا و انگلیس قائل نشوند و آمریکا و انگلیس را هم در جنایت‌های رژیم کودک‌کش اسرائیل در غزه سهیم می‌دانند.

وی همچنین بیان کرد: امپراطوری قدرتمند رسانه در ۷۰ سال گذشته تمام تلاش خود را انجام داد تا به ذهن بشریت اثبات کند که یهودی‌ها و صهیونیست‌ها ملت برتر و شایسته‌ای هستند که بر دنیا حکومت کند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار