رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1402-11-16 16:33 شماره خبر : 5894 https://sobhtoos.ir/short/V0pOV 0
هم‌زمان با پنجمین روز از دهه فجر:

هم‌زمان با پنجمین روز از دهه فجر پنج پروژه تولیدی، کشاورزی و عمرانی در شهرستان خلیل‌آباد با اعتباری بالغ‌بر ۱۳۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

محمدرضا خوشنویس در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ با گرامیداشت دهه فجر و یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی، اظهار داشت: دهه فجر نماد ایستادگی ملت بزرگ ایران در برابر طاغوت و استبداد ستم‌شاهی بود و این باید برای نسل جوان و نوجوان به‌درستی تبیین شود.

وی با بیان اینکه در پنجمین روز از ایام‌الله دهه فجر پنج طرح در شهرستان خلیل‌آباد افتتاح و به بهره‌برداری رسید، خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها شامل بخش‌های عمرانی، تولیدی و کشاورزی بود که اعتبار این پروژه‌ها ۱۳۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال است.

فرماندار خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه پروژه قنات کوشه به نمایندگی از قنات کاریزک، جزرود و خرگوشی در شهرستان خلیل‌آباد افتتاح شد که برای آن بالغ‌بر ۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است، تصریح کرد: با افتتاح این طرح بالغ‌بر ۲۵۰ خانوار از آن بهره‌مند می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه پروژه باغ انگور داربستی با روش آبیاری نوین در یک و نیم هکتار با اعتباری بالغ‌بر ۶۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌هایی بود که به بهره‌برداری رسید، اذعان کرد: این طرح توسط یک کشاورز خلیل‌آبادی احداث شد که می‌تواند حرکتی نو در جهت اصلاح روش باغداری و آبیاری باشد و همچنین برای ۳ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

خوشنویس با بیان اینکه یکی از سیاست‌های دولت بحث سپردن امور به دست بخش خصوصی است و به همین منظور مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی گیتی گستر فراسو در بخش ششطراز افتتاح شد، عنوان کرد: با افتتاح این طرح بالغ‌بر یک میلیارد ریال توسط بخش خصوص هزینه شده که می‌تواند برای چهار نفر اشتغال ایجاد کند.

وی با اشاره به اینکه همچنین واحد تولید نایلون و نایلکس با میزان سرمایه‌گذاری ۴۰ میلیارد ریال در شهرستان خلیل‌آباد افتتاح شد، تشریح کرد: با افتتاح این طرح برای چهار نفر اشتغال‌زایی ایجاد شد و این واحد تولیدی می‌تواند سالانه ۵۳۰ تن تولید داشته باشد.

فرماندار خلیل‌آباد همچنین در پایان ابراز کرد: ۸ هزار مترمربع تایل فرش معابر روستای دهنو با اعتبار ۲۴ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌هایی بود که هم‌زمان با پنجمین روز از دهه فجر در شهرستان خلیل‌آباد به بهره‌برداری رسید.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار