رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
حاشیه‌نگاری راهپیمایی 22 بهمن؛

مردم شهرستان کاشمر همانند سراسر کشور با حضور خود در ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ یک صحنه ماندگار و تماشایی خلق کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ بیست و دومین روز از دومین ماه فصل زمستان ۱۴۰۲ با طلوع آفتاب، چهره کاشمر تغییر کرد و مردم حال و هوای دیگری پیدا کرده بودند، مردمی که از نقاط مختلف می‌آمدند تا چهل و پنجمین جشن تولد انقلابشان را جشن بگیرند.

مردم کاشمر برای خلق حماسه‌ای دیگر لحظه‌شماری می‌کردند و علی‌رغم اینکه ساعت شروع مراسم ۹ و ۳۰ دقیقه صبح اعلام شده بود؛ ولی از همان لحظات ابتدایی صبح می‌شد دسته‌های مختلف مردم از اقشار مختلف را دید که در حال حرکت به سمت میدان انقلاب کاشمر بودند.

هر چه به ساعت ۹:۳۰ نزدیک‌تر می‌شدیم خیابان امام خمینی رحمت‌الله علیه کاشمر جمعیت بیشتری به خود می‌دید و سیل جمعیتی که همچنان برای ملحق شدن به مراسم در حرکت بودند؛ مقصد راهپیمایی، امامزاده سید حمزه علیه‌السلام بود و مردم به این سمت می‌رفتند تا در جشن انقلاب سهیم باشند.

در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن و در پارک کودک کاشمر غرفه‌های مختلفی دایر شده بود و یکی در حال تقسیم بادکنک بود، یک غرفه بر روی صورت کودکان که می‌شد شوق حضور را در چهره آنها دید، پرچم سه‌رنگ ایران را می‌کشید، یک غرفه نوجوانان را برای سرود به خط کرده بود و غرفه‌های فرهنگی دیگر که هر کدام یک برنامه اجرا می‌کردند.

در بین جمعیت راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، نوجوانانی بودند که علاوه بر آنکه پرچم مقدس جمهوری اسلامی را روی دوش خود انداخته بودند، نقش این پرچم مقدس را روی صورتشان نیز نقاشی کرده و جلوه‌ای زیبا به مراسم بخشیده بودند.

پلاکاردهایی در دست جمعیت با نوشته‌هایی همچون مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خودنمایی می‌کرد و مهمان جدید راهپیمایی کاشمر عروسک‌های غول‌پیکری بودند که بازار سلفی و عکس را برای کودکان و نوجوانان داغ کرده بودند.

مسئولان شهرستان کاشمر نظیر فرماندار، امام جمعه موقت، بخشداران، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی، رؤسای ادارات، نهادها و ارگان‌های مختلف، در این راهپیمایی حضور داشتند.

آری ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ در شهرستان کاشمر همانند سایر نقاط جمهوری اسلامی ایران با حضور پرشور مردم ماندگار شد و مردم با تمام وجود به صحنه آمدند و با حضور خود نشان دادند که توطئه‌های دشمنان نمی‌تواند بر این مردم اثرگذار باشد و در مقابل مسئولان باید برای برطرف‌کردن مشکلات مختلف مردم تلاش کنند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار