رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
چهارشنبه 1403/02/12 Wednesday - 2024 01 May الأربعاء ، 22 شوّال ، 1445
ساعت
1403-01-30 10:34 شماره خبر : 6644 https://sobhtoos.ir/short/N3agY 0
فرماندار چناران:

فرماندار چناران گفت: انجام کارهای بزرگ، دل بزرگ و وسیع می‌خواهد که خداوند به بندگان خوبش عطا می‌کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ محسن مه‌آبادی در اولین جلسه هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان‌ رضوی که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌ رضوی، مسئولان استانی، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و خیرین در محل آموزش و پرورش چناران برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه انجام کارهای بزرگ، دل بزرگ و وسیع می‌خواهد، اظهار کرد: خداوند این توفیق را به برخی از افراد داده است تا از اموال و امکانات خود در راه خدمت به مردم استفاده کند.

وی تصریح کرد: مردم چناران انسان‌های مهمان‌نوازی هستند که در راه خدمت به زائران امام حسین (ع) و امام رضا (ع) این امر را به خوبی ثابت کرده‌اند.

وی همچنین به استعدادهای علمی جوانان و نوجوانان شهرستان اشاره کرد و گفت: سال گذشته در سطح کشور در کنکور سراسری خوش درخشیدیم که رتبه تک رقمی، گواه این ادعا است.

افتخارم این است که یک معلمم

حسین امامی راد بیان داشت: سال‌ها در خدمت آموزش و پرورش بوده‌ام و افتخار می‌کنم که در این کسوت خدمت می‌کردم.

 وی تصریح کرد: در حوزه آموزش و پرورش پیگیری‌های زیادی انجام گرفته است.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: هنرستان تربیت بدنی، استخر و گود باستانی یکی از مطالبات به حق مردم در این شهرستان است.

 حدود ۲۲ هزار دانش آموز در ۱۸۷ آموزشگاه ساماندهی می‌شوند

محسن رهنما در این جلسه بیان کرد: حدود ۲۲ هزار دانش آموز در ۱۸۷ آموزشگاه ساماندهی می‌شوند که از این تعداد ۹۶ آموزشگاه روستایی و ۹۱ آموزشگاه شهری را پوشش می‌دهیم.

وی تصریح کرد: به لطف خداوند و ظرف دو سال اخیر به همت صالحی مسئول مجمع خیرین شهرستان چناران و خیرین کمک‌های شایانی در این حوزه انجام شده است.

مدیر آموزش و پرورش چناران بیان داشت: سه مجموعه توسط خیرین نیک‌اندیش آماده سازی شده که سهم جم‌سوارپور خیر چنارانی،6 فضای آموزشی و دو فضای مدیریتی و در مجموع با 8 فضا با متراژ 600 متر مربع، بهروزی نیا از دیگر خیرین در روستای چهارمهن و باقری در روستای جوکال، فضاهای آموزشی آماده سازی وظرف مدت 3 ماه در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفت.

 در ادامه مدیر آموزش و پرورش چناران خاطرنشان کرد: در شهریور ماه ۱۴۰۱ دبیرستان شاهد امام حسین (ع) دوره دوم افتتاح شد و دانش آموزان در این مکان به تحصیل می‌پردازند.

 محسن رهنما در پایان تأکید کرد: اگر بخواهیم مشکل آموزشی را حل کنیم باید به کمک خیرین فضاهای آموزشی بیشتری به این مجموعه اضافه نماییم.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار