رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/04/01 Friday - 2024 21 June الجمعة ، 15 ذو الحجة ، 1445
ساعت
1403-03-26 12:05 شماره خبر : 7443 https://sobhtoos.ir/short/V1RPZ 0
سرپرست معاونت امنیتی انتظامی استانداری خراسان رضوی:

سرپرست معاونت امنیتی انتظامی استانداری خراسان رضوی گفت: هر کدام از کاندیداها کارنامه درخشانی دارند و امید است مردم با توجه به اشرافی که نسبت به کارنامه عملکرد کاندیداها دارند، کاندیدای اصلح را انتخاب کنند.

محمدرضا دبیری در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ اظهار کرد: مردم فهیم ما شرایط را به خوبی درک می‌کنند و نسبت به مسائل موجود که در سطح منطقه و بین‌الملل با آن مواجه هستیم اشراف دارند.

وی با اشاره به برگزاری دو دوره انتخابات در چند ماه گذشته در خراسان رضوی، خاطرنشان کرد: تمامی دستگاه‌های تولید امنیت، ارکان امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی با تمام ظرفیت پای کار آمده‌اند و اگر تهدیدی از فراسوی مرزها متوجه امنیت انتخابات باشد، آن را رصد می‌کنیم. 

سرپرست معاونت امنیتی انتظامی استانداری خراسان رضوی با تأکید بر اینکه تمامی زیرساخت‌های امنیتی برای برگزاری یک انتخابات صحیح با مشارکت حداکثری از سوی ارکان امنیتی فراهم است، ادامه داد: در شرایط موجود 15 هزار نفر نیرو برای تامین امنیت انتخابات در ارکان امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی ماموریت خطیر امنیت انتخابات را دنبال می‌کنند. همچنین برای تأمین امنیت انتخابات، قریب به 5 هزار نفر نیرو از حوزه بسیج سپاه، با محوریت انتظامی استان کار را دنبال می‌کنند.

وی تصریح کرد: نامزدی که توسط مردم انتخاب می‌شود باید تقوای عملی و نظری داشته باشد و در کنار تقوایی که دارد، صداقت محور اصلی فعالیت او قرار گیرد چرا که این مهم موجب شفافیت عمل می‌شود.

دبیری عنوان کرد: رئیس‌جمهور منتخب باید کار را الهی، قوی و محکم انجام دهد و فارغ از هیاهوهای جنجال‌برانگیز، مسیر خدمت را انتخاب کند و گام‌های عملی برای خیر و خدمت بردارد.

وی ابراز کرد: کاندیداهایی که توسط شورای نگهبان احراز صلاحیت شده‌اند، افرادی هستند که تمامی معیارها و تمامی شاخصه‌ها را برای اینکه در یک رقابت پرشور شرکت کنند، دارا هستند.

سرپرست معاونت امنیتی انتظامی استانداری خراسان رضوی با تأکید بر اینکه مردم بهتر است در انتخاب کاندیدای اصلح به وابسته بودن فرد به حزب توجه نکنند و به جای آن، خدمت را شاخص قرار دهند، عنوان کرد: هر کدام از کاندیداها کارنامه درخشانی دارند و امید است مردم با توجه به اشرافی که نسبت به کارنامه عملکرد کاندیداها دارند، کاندیدای اصلح را انتخاب کنند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار