رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1402-10-08 13:33 شماره خبر : 5508 https://sobhtoos.ir/short/e8ZjN 0
امام جمعه خلیل آباد:

امام جمعه خلیل‌آباد با بیان اینکه وضعیت گوشت مرغ و قرمز زیبنده دولت مردمی سیزدهم نیست، گفت: دولت باید شرایط استفاده راحت مردم از گوشت مرغ و قرمز فراهم کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ حجت‌الاسلام محمدعلی دستجردی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان که در محل مصلی مسجد جامع برگزار شد، ضمن تأکید بر اهمیت انتخابات سال جاری، اظهار داشت: جهان به انتخابات مجلس شورای اسلامی چشم دوخته است.

 

وی با بیان اینکه تمام قوانین باید تحت سیطره مجلس نوشته شود، خاطرنشان کرد: دنیا متوجه است که اگر مجلس انقلابی نباشد مسیر جامعه جمهوری اسلامی ایران عوض می‌شود.

 

امام جمعه خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه دوره‌های قبل‌تر بود که درحالی‌که جامعه نیاز به اقتصاد و فرهنگ داشت مجلس به مسائل مطبوعات یا مسائل سیاسی می‌پرداخت، تصریح کرد: نظارت بر قانون یکی از وظایف اصلی مجلس است و حتی در برخی از موارد مجلس انقلابی از این وظیفه خود غافل شده و به مسائل دیگر نظارت داشت.

 

وی با اشاره به اینکه برخی از نمایندگان مجلس برای ترساندن وزرا از اهرم استیضاح استفاده می‌کنند که این صحیح نیست، اذعان کرد: نمایندگان مجلس باید در مسائل نظارتی خود وارد شود و از اهرم نظارتی خود استفاده کند.

 

حجت‌الاسلام دستجردی با بیان به اینکه اگر به دنبال تحول در ایران هستیم باید ابتدا انتخاب صحیح در مجلس شورای اسلامی داشته باشیم، عنوان کرد: اگر نماینده‌ای تقوا، دین، ایمان و تخصص نداشته باشد نمی‌توانند تحولی در جامعه ایجاد کند.

 

وی همچنین در ادامه تشریح کرد: سلامت و امنیت انتخابات بسیار حائز اهمیت است و باید دست‌اندرکاران بتوانند این موارد را در اولویت قرار دهند.

 

امام جمعه خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه وضعیت گوشت مرغ و قرمز زیبنده دولت مردمی سیزدهم نیست، بیان کرد: امروز مردم در وضعیت گوشت اذیت می‌شوند و اقدامات دولت باید در سفره مردم دیده شود.

 

وی همچنین تأکید کرد: واردات گوشت یخ‌زده زیبنده نیست و باید مردم از گوشت گرم گوسفند و مرغ به‌راحتی و بدون دغدغه مالی استفاده کنند و دولت باید شرایط آن را فراهم کنند.

 

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار