رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیشابور خبر داد:

رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: در راستای نوسازی بخش قلب بیمارستان 22 بهمن نیشابور، تفاهم‌نامه‌ای بین دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان و مجمع خیران سلامت به‌منظور بهبود خدمات درمانی در این بخش حیاتی منعقد شد.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ به نقل از «عطار نیوز»؛ محمدرضا مجدی با اشاره به اینکه این تفاهم‌نامه به‌منظور نوسازی بخش قلب بیمارستان با استفاده از منابع و امکانات خیران سلامت، شامل فنی، مالی و نیروی انسانی اجرا می‌شود، بیان کرد: عملیات ساختمانی و تأسیسات برقی و مکانیکی این بخش، یک ماه پس از تحویل ساختمان، انجام خواهد شد و مقرر شد در نیمه اول مهرماه سال جاری ساختمان مذکور تحویل پیمانکاران مورد تایید مجمع خیران سلامت شود.

وی خاطرنشان کرد: مجمع خیران سلامت متعهد شده است که تمامی اعتبار لازم برای این پروژه را تأمین کند و همکاری لازم را برای اجرای به موقع آن ارائه دهد. دانشگاه نیز مسئولیت نظارت بر پروژه و تجهیز و راه‌اندازی مجدد ساختمان را بر عهده خواهد داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیشابور تصریح کرد: بخش قلب مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ۲۲ بهمن با زیر بنای 464 متر که به‌دلیل فرسودگی نیازمند بازسازی بود، با حمایت خیران سلامت نیشابوری، بار دیگر به ارائه خدماتی همچون تشخیص و درمان بیماری‌های قلبی، مراقبت‌های ویژه قلب، تست‌های تشخیصی، پیشگیری و مشاوره و توانبخشی قلب به مردم منطقه ادامه خواهد داد. این پروژه با رویکرد ارتقای خدمات ایمن و افزایش رضایت‌مندی بیماران و شهروندان انجام می‌شود و نشان‌دهنده همبستگی و مسئولیت اجتماعی خیران در حوزه سلامت است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار