رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-10-09 14:15 شماره خبر : 5520 https://sobhtoos.ir/short/4OLpe 0
آیت‌الله خاتمی:

عضو فقهای شورای نگهبان گفت: مهم‌ترین دلیل موفقیت و کارآیی نظام اسلامی‌ ماندگاری آن‌ است و گواه این ادعا قائله‌ها، کودتاها، جنگ سخت تحمیلی و فتنه‌هایی است که به ثمر ننشست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «صبح توس»؛ آیت‌الله سیداحمد خاتمی ظهر امروز در ویژه برنامه حماسه نهم دی مردم تربت‌حیدریه به نقش فتنه‌گران در فتنه ۸۸ اشاره و اظهار داشت: فتنه ۸۸ را به جز مردم هیچ کس نمی‌توانست ناکام بگذارد، چرا که مردم سرمایه نظام و انقلاب هستند و وارد میدان شدند و طومار فتنه را در هم پیچیدند. 

وی در پیوند با نام‌گذاری روز بصیرت گفت: بصیرت بدان معناست که دشمن را بشناسیم و به موقع عمل کنیم، ملت ایران به این بصیرت همچنان نیاز دارد، در عین حال امروز جریان‌های ضد ولایت وقیح شدند و به امامت جامعه اسلامی اهانت می‌کنند. 

عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری گفت: مهم‌ترین دلیل موفقیت و کارآیی نظام اسلامی‌ ماندگاری آن‌ است و گواه این ادعا آن‌ است که از ابتدای روز دوم انقلاب کشور وارد قائله‌های مرزهای غربی و شرقی و کودتاها و ترورهای مسلحانه و جنگ تحمیلی هشت ساله و فتنه‌ها شد که به فضل الهی ناکام ماند. 

خاتمی بیان کرد: روز بصیرت‌ها در پیش‌ رو داریم که ادامه راه شهیدان را می‌طلبد و یکی از آن‌ها روز ۱۱ اسفند است که دشمنان می‌خواهند آن‌ را تبدیل به همه‌پرسی علیه نظام تبدیل کنند و مردم پای صندوق رای نیایند، چون انتخابات وفاداری به نظام را نشان می‌دهد. 

عضو فقهای شورای نگهبان بیان کرد: هر رایی در انتخابات آری به نظام و انقلاب و آرمان‌های‌ شهدا است و دشمنان به‌خصوص آمریکا و رژیم کودک‌کش صهیونیستی این مهم را بر نمی‌تابند. 

خاتمی در پایان گفت: پیام مهم دیگر نهم دی روز میثاق با ولایت است و قصه اصلی ولابت‌ستیزی بود و از قبل نقشه را آماده‌ کرده‌ بودند و می‌خواستند به ولایت فقیه با دروغ و شعار آسیب برسانند و آفربن بر بصیرت مردم که این فتنه را تشخیص دادند. 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار